سالاد کلم آماده

سالاد کلم آماده مصرف رستورانی

سالاد کلم آماده مصرف در بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شود و اغلب بصورت تکنفره می باشد. کمتر رستورانی است که سالاد کلم را در منوی سالاد های خود نداشته باشد. حتی برخی رستورانها یا کترینگ ها برای افزایش فروش خود سالاد کلم را بصورت گیفت یا اشانتیون در کنار غذای اصلی خود سرو می کنند. خوشبختانه مواد تشکیل دهنده این سالاد بسیار ساده و در هر فصلی قابل دسترس است. از اینرو در برنامه غدایی هر رستورانی بسادگی قرار می گیرد.

 

سالاد کلم آماده مصرف

 

طرز تهیه سالاد کلم

انواع کلم هر چند سرشار از پتاسیم و آنتی اکسیدان هستند ولی حاوی مقدار زیادی سولفور نیز می باشند که همین ماده سبب ایجاد بوی نسبتا ناخوشایندی در آنها می شود. در کنار اینها می دانیم که بهترین راه محافظت از مواد آلی و ویتامین های موجود در سبزیجات، مصرف خام یا بخارپز شده آنها است. بنابراین برای کمتر کردن این بو، استفاده از سایر سبزیجات در کنار کلم و افزودن چاشنی بسیار موثر است.

برای تهیه سالاد کلم باید برگ هایی از کلم را انتخاب کرد که فاقد لکه باشد. پس از شستشوی دقیق و استفاده از مواد ضد عفونی مناسب سبزیجات، نسبت به آبگیری و خشک کردن  این سبزی پر خاصیت اقدام می شود. عملیات خرد کردن برگهای کلم که برای تهیه این سالاد باید نسبتا ریز خرد شود می تواند قبل از شستشو و یا بعد از آن انجام شود.

اکنون نوبت اضافه کردن هویج ریز رنده شده و چاشنی هایی مثل لیمو ترش، نمک، فلفل و ادویه های معطری است که در سس مخصوص آن ریخته و سالاد را با این سس آغشته می کنند. هر کسی می تواند بر اساس سلیقه و مزاج خود ذرت بخار پز و کشمش هم به این سالاد اضافه نماید.

 بهترین سالاد کلم آماده مصرف بسته بندی شده

سالاد کلم از جمله سالاد هایی است که حتما باید آغشته به سس باشد و نمی توان سس آنرا جداگانه سرو نمود. بهترین زمان برای صرف سالاد کلم، چند ساعت پس از تولید آن است، زیرا کلم و سایر سبزیجات داخل سالاد فرصت کافی برای مزه دار شدن و در آمیختن مزه ها با یکدیگر را داشته اند. اما چنانچه مدت زمان طولانی از تولید سالاد گذشته باشد کلم و سبزیجات تردی خود را از دست داده و بوی ناخوشایندی نیز از آن متساعد خواهد شد.

باید توجه کرد که رنگ کلم و سایر سبزیجات باید همچنان در رنگهای اصلی خود باقی بمانند. در واقع رنگ کلم داخل این سالاد نباید به زردی بگراید. بهترین گزینه برای رستورانها و یا کسانیکه نیازمند سالاد کلم برای پذیرایی از افراد زیادی هستند، استفاده از سالاد کلم آماده مصرف و بسته بندی شده کارخانه ای است.

وکیوم کردن بسته بندی که در کارخانجات انجام می شود، مانع فساد زود هنگام سالاد شده و با توجه به تارخ تولید و انقضا و نیز شرایط نگهداری مندرج بر روی بسته بندی، می توان از سلامت انواع سالادهای آماده مصرف مطمئن شد. اگر مدت طولانی از تاریخ تولید سالاد گذشته باشد، درب ظرف تقریبا متورم می شود که ناشی از گاز متساعد شده از سبزیجات است که سبب زوال آنها نیز می شود. بنابراین هنگام خرید باید به علامت استاندارد غذایی، سیب سلامت، پروانه بهره برداری علاوه بر تاریخ تولید و انقضا توجه نمود. مرحله بعدی تست کردن مزه سالاد است که نشات گرفته از سس مخصوص و کیفیت مواد اولیه است که معمولا با امتحان کردن برند های مختلف از کارخانجات متفاوت می توان به طعم دلخواه رسید.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات