پخش سبزی بسته بندی

تولید سبزی خوردن بسته بندی شده

تولید سبزی خوردن بسته بندی شده در اوزان مختلف بصورت تکنفره و دیسی یکی از خدماتی است که این مجموعه برای فروش انواع سالاد و سبزیجات تازه دارد. سبزی خوردن از جمله مواد غذایی است که باید تازه و خام مصرف شود. کمتر غذای ایرانی را می توان یافت که سبزی خوردن در کنار آن هماهنگی نداشته باشد .

این سبزی سلایق و ذائقه های مختلف را به خود جذب می کند. حتی افرادی که بواسطه ناراحتی های گوارشی از خوردن یک یا چند نوع از سبزیجات موجود در سبزی خوردن منع شده باشند. بدون شک می توانند از دیگر سبزیجات مکمل در این ترکیب پر ویتامین بهره مند شوند.

اما چه چیزی در انتخاب این ماده مغذی چالش بر انگیز است؟  یکی از آنها دسترسی به تازه ترین و مرغوبترین سبزیجات در فصول و موقعیت های مختلف جغرافیای است. پاک کردن و زدودن زوائد، شستشو و ضد عفونی کردن سبزیجات نیز در حوصله و توان هر کسی نیست.

 

مراحل آماده سازی و تولید  سبزی خوردن بسته بندی  به روش مکانیزه و صنعتی

امروزه کارخانجات مختلفی در زمینه تولید محصولاتی همچون انواع سالاد، انواع سبزیجات و صیفی جات و میوه ها مشغول به فعالیت هستند. پروسه رسیدن به محصول نهایی باید در کوتاهترین فاصله زمانی از زمان چیده شدن تا بسته بندی، عرضه و فروش انجام شود. بنابراین کارخانجات با انتخاب سبزیجات درجه یک و تازه و بعضا ارگانیک، پس ار حذف و جداسازی زوائد آن وارد مرحله شستشو می شوند که طور خلاصه می توان آنرا به مراحل زیر بیان نمود:

  • شستشو بشکل کاملا مکانیزه درون چندین وان با فشار آب زیاد و طی چند مرحله انجام می شود. پس از آن فرآیند مهم ضد عفونی توسط گاز ازن و با رعایت آخرین تکنولوژی بکار رفته در دنیا انجام می پذیرد. این روش ضد عفونی سبب حفظ املاح معدنی و ویتامینهای موجود در سبزی می شود. بدین ترتیب بدون ایجاد آسیب به چرخه طبیعت و گوارش عمل می کند.
  • اکنون مجددا شستشوی نهایی صورت گرفته و سبزیجات از طریق نقاله جهت آبگیری وارد سانتریفیوژ می شوند. این عمل برای حذف رطوبت اضافی که موجب فساد سبزی و از بین رفتن ویتامین های محلول در آب انجام می پذیرد.
  • عملیات خرد یا ریز کردن سبزیجات توسط کاترهایی با تی؛ه های تمام استیل انجام می شود. سپس برای بسته بندی از طریق نقاله هدایت می شوند.
  • بسته بندی و وکیوم سبزیجات توسط دستگاههای تمام اتوماتیک، با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) و یا بدون آن انجام می پذیرد. این بسته بندی ها در اوزان و طروفی با ابعاد مختلف انجام می شود.
  • درج تاریخ تولید و انقضا و نیز پروانه بهره برداری و  علامت استاندارد غذایی از جمله مواردی است که هیچ کارخانه ای محصول خود را که با گذر از بخش کنترل کیفی و لابراتوراهای موجود در کارخانه کیفیت آن را تایید و تضمین نموده وارد بازار نخواهد کرد. محصولات تولید شده بلافاصله به محل سردخانه منتقل می شود. با توجه به مدت زمان کوتاه ماندگاری و مصرف، به ماشین های حمل مجهز به سردخانه که در واقع مبین حفظ زنجیره سرد است انتقال داده می شوند.

 

ترکیبات و خواص سبزی خوردن

سبزی خوردن دارای ترکیبات متنوعی است. گاهی برخی افراد بر اساس سلیقه و مزاج خود و یا با توجه به فصل و فراوانی، اقلام دیگری را نیر بدان اضافه می کنند. اصلی ترین اقلام آن شامل موارد زیر است که خواص آن نیز به اختصار شرح داده خواهد شد.

تره

ضد کم خونی، ملین و ادرارآور بوده و قادر است موجب تسکین بیماری آسم شود. برگ تره برای مداوای اگزما و زخم های چرکی مفید است.

 

ترکیبات سبزی خوردن

ریحان

خاصیت آنتی ‌اکسیدانی داشته و در نتیجه ضد سرطان است. اشتها آور، ضد تهوع و خلط آور(جهت درمان سرفه)  است. سبب تحریک ترشح شیر در مادران شیرده می شود. در از بین بردن کرم های روده ای و در درمان کرامپ معده، ورم معده، یبوست و التهاب روده هم بسیار نافع است. ریحان بر روی سیستم عصبی تاثیر می گذارد در نتیجه جهت درمان تحریک های عصبی، خستگی، افسردگی، اضطراب و بی خوابی بطور قابل توجهی نقش دارد.

 

ترکیبات سبزی خوردن

جعفری:

ضد شکم روش (اسهال) و ضد سرطان،و مدر بوده و نیزسبب، ضدعفونی و تصفیه خون می شود.

 

خواص سبزی خوردن

نعناع

این سبزی پر خاصیت ضد تهوع و استفراغ، ضد ویروس تبخال، ضد خارش، ضد تب بوده و نیز بازکننده ی برونش و رفع احتقان است. از دیگر خواص آن می توان به  صفرا‌ آور و خارج کننده سموم بدن و خاصیت تسکین درد نیز اشاره کرد.

 

ترکیبات سبزی خوردن

ترخون

این گیاه معطر منبع مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم، سدیم و پتاسیم است. ضد اسپاسم، ضد درد، ضد نفخ و آنتی باکتری است. خواب ‌آور، ضد التهاب و آماس و مسکن درد دندان نیز هست. خوردن ترخون برای درمان زخم ‌ها و جوش ‌های دهان و دندان نیز مفید شناخته شده است. بهترین دارو در درمان سکسکه های طولانی است.

 

ترکیبات سبزی خوردن

 

 

شاهی

دارای آهن فراوانی است که سبب رفع کم خونی و مانع بیماری های قلبی و عروقی می شود. همچنین برای رفع ناراحتی های کبد و کلیه بسیار نافع است. این گیاه برای تحریک و تقویت عضلات نیز مفید می باشد.

 

خواص سبزی خوردن

پیازچه

پیازچه دارای خواص زیادی است منجمله اینکه ضد میکروب، ضد سرطان، ضد چربی، ضد فشار خون و ضد التهاب است. همچنین مصرف پیازچه تاثیر چشمگیری در جلوگیری و کاهش چربی، قند و فشار خون دارد. به دلیل دارا بودن مواد آنتی اکسیدان در پیشگیری از سرطان به ویژه سرطان روده بزرگ نقش بسزایی دارد.

 

خواص سبزی خوردن

تربچه نقلی

دارای خاصیت ضد‌سرطانی بوده به خصوص در پیشگیری از بروز سرطان سینه و پروستات موثر است. مصرف تربچه، برای درمان اختلالات معده و کبد مناسب تشخیص داده شده است. در درمان سنگ‌های کلیوی کمک شایانی می کند.

 

خواص سبزی خوردن

این مجموعه با تولید سبزی خوردن بسته بندی و انواع سالاد گام موثری در جهت رضایت مشتریان برداشته است. کلیه سفارشات در زمینه پخش و تولید سبزی خوردن بسته بندی و انواع سالاد از طریق تماس تلفنی در کوتاهترین زمان صورت می پذیرد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات