قیمت خرید سالاد اسفناج

قیمت خرید سالاد اسفناج بسته بندی شده

قیمت خرید سالاد اسفناج بصورت بسته بندی شده یکی از دغدغه های بسیاری از رستورانها و بویژه فست فود ها که محل اصلی عرضه و فروش چنین محصولی هستند می باشد. یکی از مهمترین دلایل این چالش کمبود پخش اسفناج در فصول مختلف سال و نقاط متفاوت جغرافیای ایران است. در واقع اسفناج بکار برده شده در این سالاد از نوع برگهای جوان وتازه است که به بی بی اسفناج( baby spinach ) معروف است.

اسفناج یکی ازپر خاصیت ترین سبزیجاتی است که به بمب آهن معروف است. این سبزی پرفایده را میتوان هم بصورت خام و هم پخته مورد استفاده غذایی قرار داد. تقریبا هیچ ایرانی را نمی توان یافت که خورش آلو اسفناج، نرگسی و بورانی اسفناج را نچشیده باشد. این سبزی عطر و طعم غالبی ندارد از این رو براحتی می توان آنرا با سبزیجات و مواد غذایی دیگر ترکیب کرد.

یکی از روشهای مصرف اسفناج تازه و بشکل خام، استفاده از برگهای کوچک و ظریف آن در انواع سالاد است. اما بدلیل گرایش روز افزون افراد جهت بهرمندی از غذاهای مفید و کسب ویتامین بیشتر از منابعی مانند میوه جات، سبزیجات و صیفی جات، سالاد اسفناج  گوی سبقت را در بین افراد با رژیم غذایی سلامت ربود. این سالاد که تنها سبزی بکار رفته در آن برگهای نو رسته و کوچک اسفناج است که در اصطلاح عموم آنرا بی بی اسفناج(baby spinach) می گویند، با ترکیب سس بی نظیری بهترین جایگزین برای انواع غذاهای پر حجم است.

 

مواد مورد نیاز جهت تهیه سالاد اسفناج (spinach salad)

  1. برگهای جوان اسفناج تازه ( baby spinach )
  2. گوجه گیلاسی
  3. برشهایی از میوه های فصل
  4. پنیر پارمسان یا پنیر فتا
  5. گردوی خرد شده

قیمت خرید سالا اسفناج

چه عواملی در قیمت خرید سالاد اسفناج تاثیر گذار است

بدون شک برگهای تازه و جوان اسفناج از ارکان اصلی این سالاد فوق العاه است. لیکن متاسفانه اسفناج در برخی از مناطق کشور براحتی در دسترس نیست. از اینرو می توان آنرا بصورت گلخانه ای پرورش داد. همین مساله نقش اساسی را در قیمت محصول نهایی ایفا می کند. همچنین وزن سالاد، ظرف و نوع بسته بندی، تنوع میوه های موجود در آن و نوع پنیر بکار رفته در این سالاد از دیگر پارامترهای تاثیر گذار در قیمت سالاد اسفناج بسته بندی و آماده مصرف است.

در کنار همه اینها سس مخصوص این سالاد را نباید از نظر دور داشت که برخی تولید کنندگان با حذف این سس و قرار دادن انواع سس های تکنفره مثل سس مایونز یا سس فرانسوی یا سایر طعم های موجود در بازار علاوه بر کاهش قیمت خرید سالاد اسفناج ار کیفیت محصول و خوشمزگی آن نیز می کاهند.

 

سالاد اسفناج را از کجا می توان خرید

امروزه می توان سالاد اسفناج را در بسته بندی های زیبا و شکیلی یافت.  محل قرار گیری هر یک از اقلام سالاد و سس را از یکدیگر  توسط ظروف مخصوص مجزا شده است.در فروشگاههای مواد غذایی، فست فودی ها، رستورانها و بسیاری بوفه ها نمونه های متنوعی از آنها وجود دارد. به هنگام خرید باید از محل تولید این قبیل محصولات مطمین شد، زیرا ممکن است که در کارگاههای فاقد پروانه بهداشت تولید و عرضه شده باشد.

با توجه به اهمیت شستشو و ضد عفونی سبزیجات و تازگی و مرغوبیت اقلام سالاد بویژه پنیر موجود در آن، این قبیل محصولات را حتما باید از کارخانجات معتبر دارای پروانه بهره برداری خریداری نمود. زیرا کارخانجات موظفند با رعایت اصول استاندارد غذایی که بر روی بسته بندی نیز درج گردیده اقدام به تولید انواع سالاد نمایند. همچنین درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی محصول دارای اهمیت است. باید توجه داشت که حضور ناظران و کارشناسان کنترل کیفی و لابراتورهای کنترل سلامت در کارخانجات، امکان وجود آلودگی و فساد محصول تولید شده را به صفر می رسانند. این مجموعه می کوشد تا با ارایه بهترین قیمت خرید سالاد اسفناج، بالاترین کیفیت را چه از نظر بکارگیری مواد اولیه و چه ارئه خدمات نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل برآورده سازد.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات