ارزان ترین سالاد آماده مصرف

ارزان ترین سالاد آماده مصرف که در بازار عرضه می شود کدام است وچه ویژگی های دارد؟ رستورانها، فست فودی ها و کترینگ ها از چه نوع سالادی برای تعدد زیاد مشتریان خود استفاده می کنند که هم صرفه اقتصادی داشته و هم کیفیت مطلوب را دارد؟

همانگونه که می دانیم امروزه انواع سالاد را می توان بصورت آماده شده و بسته بندی از بازار تهیه کرد. این سالاد ها با توجه به تنوع آن دارای ترکیبات متفاوتی هستند. بعنوان مثال سالاد کلم آماده، سالاد یونانی بسته بندی شده، سالاد فصل تکنفره و دیسی، سالاد اسفناج آماده، سالاد میوه، سالاد شیرازی، انواع سالاد سزار و بسیاری دیگر از این قبیل را در خط تولید بسیاری از کارخانجات تولید سالاد می توان یافت که با توجه به نوع بسته بندی، وزن و ترکیبات آن قیمت گذاری شده و به بازار عرضه می گردد.

چگونه ارزانترین سالاد آماده می تواند بهترین سالاد هم باشد

کارخانجات معتبر تولید سالاد که پتانسیل مالی، نیروی انسانی و تجهیزات به روزی را در خط تولید انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف به کار گرفته اند، طبعا علاوه بر تعهدی که در قبال سلامت افراد به عهده گرفته اند به بازگشت سرمایه خود نیز می اندیشند.

در این راستا با در اختیار گرفتن بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دقت کافی در امر شستشو و ضد عفونی که لزوما با توجه به حجم بالای تولیدات، توسط دستگاههای تمام اتوماتیک انجام می شود، همچنین مجهز کردن کارخانه به آزمایشگاه جهت کنترل کیفی و عدم آلودگی میکروبی و انگلی محصولات و به کار گرفتن نیروهای زبده، محصول با کیفیتی را ارائه می کنند تا بتواند علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت را از سازمانهای مربوطه دریافت نمایند. این کارخانجات با عرضه چنین محصولی به بازار سبب وفاداری مشتریان و جلب رضایت آنها شده و به این ترتیب به اهداف خود به طور موازی نائل می شوند.

 

عرضه بهترین سالاد سزار

کیفیت را فدای قیمت نکنیم

در این میان تولید کنندگان دیگری هستند که بدون توجه به موازین بهداشتی نظیر شستشو و ضد عفونی سبزیجات و کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه اقدام به تولید انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف می نمایند. سپس آنها در ظروف یکبار مصرف قرار می دهند. برخی نیز  با در اختیار گرفتن دستگاههای کوچک و خانگی بسته بندی، آنها را بسته بندی و با قیمتی بسیار نازلی عرضه می کنند.

شاید در نگاه اول قیمت پایین این قبیل محصولات اغوا کننده به نظر برسد ولی هزینه های هنگفتی که صرف درمان بیماری های میکروبی و انگلی ناشی از مصرف چنین محصولاتی که بعضا به مرگ نیز منجر می شود، سبب بازنگری در امر خرید محصولات آماده ای نظیر انواع سالاد و سبزی می شود.  جدای از این موضوع اگر مشتری از کیفیت محصول به هر دلیل رضایت نداشته باشد قاعدتا برای خرید های بعدی به سراغ آن برند و یا آن فروشگاه نخواهد رفت.

 

ارزانترین سالاد آماده مصرف

با در نظر گرفتن موارد بالا می توان نتیجه گرفت تولید کننده ای که  متعهد به سلامت مشتریان است، با بکارگیری مواد اولیه درجه یک و بهترین ظروف و روش بسته بندی جهت حفظ ویتامینها و ارزش غذایی سالاد و سبزیجات و بهرمندی از به روز ترین خط تولید، می تواند با گرفتن تعداد بالای سفارش که در نتیجه رضایت مشتریان و متقاضیان محصول خود دارد، هزینه هایش را سرشکن نموده و محصولات با کیفیت خود را با بهترین قیمت عرضه نماید.

فروش و پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزی خوردن بسته بندی شده بصورت تکنفره و دیسی در وزن های مختلف توسط کارخانه و یا بصورت فروش اینترنتی انواع سالاد و یا از طریق نمایندگی فروش سالاد انجام می شود.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات