ارزان ترین مدل سالاد دیسی بسته بندی

ارزان ترین سالاد دیسی آماده مصرف در انواع گوناگون و دارای نشان استاندارد را می توان با ارائه سفارش خرید به شرکت خوشه سبز سلامت تهیه و آنرا در مکان مورد نظر بدریافت نمود.

 

ارزان ترین سالاد بسته بندی

سالاد دیسی یا سالاد تکنفره

سالاد بعنوان یکی از بهترین پیش غذاها در همه جای دنیا کاربرد داشته و مورد استقبال قرار می گیرد. نحوه سرو سالاد به عواملی بستگی دارد که در زیر بدان خواهیم پرداخت. لیکن همانگونه که نمی توان از اهمیت و ارزش غذایی سالاد غافل شد، از تاثیرات بصری آن نیز بر زیبایی میز غذا و تحریک اشتهای افراد نیز نمی توان چشم پوشید.

امروزه بدلیل اهمیت رعایت بهداشت و افزایش ماندگاری سالاد، استفاده از انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. در همین راستا کارخانجات بسیاری با تولید انواع سالاد و بسته بندی آن در قالب سالاد دیسی و سالاد تکنفره، گام موثری در جهت ارتقا سطح سلامت افراد برداشته اند. رعایت ضوابط بهداشتی و دمای مناسب حین تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی شده دارای نشان استاندارد و نیز قیمت مناسب آن سبب ایجاد اطمینان از خزید انواع سبزی و سالاد آماده مصرف شده است. عوامل تاثیر گذار در انتخاب سالاد دیسی و یا استفاده از سالاد تکنفره را می توان بطور خلاصه چنین بیان نمود:

  • فضای میزبانی در چیدمان میز و پذیرایی از میهمانان نقش مهمی دارد. اگر میهمانان بصورت گروههای پنج یا شش نفره بر سر هر میز می نشینند بهتر است از سالادهای دیسی جهت سرو بهرمند شد. لیکن با افزایش تعداد افراد بر سر یک میز بهتر است از انواع سالاد تکنفره استفاده نمود
  • تعداد میهمانان
  • نوع سالاد
  • نوع مراسم و ضیافت (رسمی، اداری، مذهبی، دوستانه و غیره)
  • سن و سال میهمانان (برای کودکان استفاده از سالاد تکنفره توصیه می شود)

ارزان ترین سالاد بسته بندی

 چگونه می توان انتظار خرید ارزان ترین سالاد بسته بندی را داشت

شرکت خوشه سبز سلامت با در اختیار داشتن هکتارها زمین زیر کشت و گلخانه، مواد اولیه با کیفیت خود را بدون واسطه تهیه نموده و جهت تامین سایر اقلام یا نیاز  مازاد بر ظرفیت زراعی خود، با ایجاد ارتباط مستقیم و قرارداد همکاری با تولید کنندگان طراز اول مایحتاج خود را تامین می نماید. استفاده از چندین خط تولید سالاد و سبزی تمام اتوماتیک در کارخانه و برخورداری از مجوز تولید انواع سالاد و سبزیجات ایرانی و خارجی سبب گسترش تولیدات و افزایش سطح پذیرش سفارشات از داخل و خارج از کشور را فراهم آورده است.

کارشناسان مجرب تولید و آزمایشگاهی و تعهد و وفاداری به اهداف شرکت که همانا ارتقا سطح کیفی و کمی سلامت افراد با فراهم آوردن بهترین و سالم ترین انواع سالاد و سبزیجات می باشد، سبب افزایش رضایت مشتریان و گستردگی بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور شده است. پذیرش سفارش در تمامی ساعات روز توسط کارشناسان فروش و یا شماره های مندرج بر این سایت انجام شده و پخش و توزیع سفارشات با در نظر گرفتن دمای مناسب و حفظ زنجیره سرما انجام می شود. از این قیمت انواع این محصولات بسیار مناسب بوده و در قیاس با تولید انواع سالاد در رستورانها و یا سایر اماکن تهیه سالاد بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات