ارزان ترین سالاد ذرت بسته بندی شده

ارزان ترین سالاد ذرت بسته بندی شده دارای نشان استاندارد، تولید شده در شرکت خوشه سبز سلامت بزرگترین تولید کننده سالاد و سبزیجات آماده مصرف نه تنها نگاهی به اهمیت لزوم مواد مغذی و سالم در رژیم غذایی افراد دارد بلکه برای طعم و مزه آن نیز اهمیت قائل است.

 

نمایندگی فروش سالاد

سالاد ذرت و اهمیت آن در سبد غذایی

سالاد ذرت دارای ترکیبات ساده  و نسبتا در دسترسی است. این سالاد با توجه به ذائقه هر فرد قابلیت ترکیب شدن با بسیاری از انواع سبزیجات و پروتئین ها بصورت خام و پخته را دارد لیکن به این ترتیب از دستور اصلی سالاد ذرت خارج می شود. اصلی ترین ترکیب این سالاد را ذرت تشکیل می دهد. از این رو می بایست به تازگی و کیفیت آن توجه ویژه داشت. طعم شیرین ذرت بخارپز شده در کنار سایر ترکیبات می تواند بمبی از انرژی را ایجاد نماید. از این سالاد براحتی می توان بعنواع میان وعده و یا غذای اصلی استفاده نمود. این سالاد یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان جهت ایجاد نشاط و انرژی لازم است.

 

ارزان ترین سالاد ذرت

ارزان ترین انواع سالاد بسته بندی و سالاد ذرت

قیمت گذاری بر روی سالاد معمولا بر اساس وزن سالاد، ترکیبات سالاد و قیمت روز مواد اولیه آن انجام می شود. کارخانجات بزرگ و معتبر تولید سالاد، هرگز حاضر نیستند آرمان، تعهد و اعتبار خود را با جایگزینی مواد فاقد کیفیت و استفاده از روشهای غیر بهداشتی جهت کاهش هزینه و ایجاد قیمت ارزان تر فدا نمایند.

شرکت خوشه سبز سلامت، با هدف افزایش و ارتقای سلامت افراد و اهمیت به ارزش غذایی سالاد و انواع سبزیجات، ضمن بکارگیری تازه ترین مواد اولیه، با بکارگیری سالها تجربه و نوین ترین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه تجهیزات تولید و بسته بندی، کلیه محصولات خود را با نازلترین قیمت و با نشان استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت عرضه می نماید. سالاد ذرت بسته بندی شده یکی از محصولات متنوع این شرکت است که می توان سفارش خرید آنرا بصورت تلفنی به کارشناسان فروش این شرکت ارائه نموده و در زمان و مکان مقرر توسط مشتری، توسط پرسنل مجرب و مجهز پخش با ماشن های یخچالدار تحویل گرفت.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات