اعطای نمایندگی فروش سالاد تک نفره

اعطای نمایندگی فروش سالاد تکنفره و دیسی بسته بندی شده، از سوی بزرگترین کارخانه تولید سالاد در ایران، با حصول شرایطی انجام می پذیرد. نمایندگان واجد شرایط، پس از اخذ قرارداد می توانند در نقاط مختلف شهر های بزرگ و سایر شهرها و خارج از کشور به فعالیت بپردازند.

 

اعطای نمایندگی فروش سالاد

اعطای نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات

شرکت خوشه سبز سلامت، تولید کننده انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی و آماده مصرف در بالاترین تیراژ تولید روزانه، برای فروش محصولات با کیفیت خود که دارای نشان استاندارد بوده و جایگاه فروش بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد، نماینده فعال می پذیرد. شرکتهای پخش معتبر و صادر کنندگان انواع سالاد، سبزیجات و صیفیجات خرد و سورت شده، از شهر های مختلف ایران و خارج از کشور می توانند جهت پخش و فروش محصولات این شرکت اعلام آمادگی نموده و فعالیت خود را آغاز نمایند.

این شرکت جهت افزایش رضایت مشتریان و تسریع در خدمات آماده همکاری با شرکت های پخش معتبر، ارگان های دولتی، رستوران ها، بیمارستان ها، مدارس، بوفه باشگاهها و مراکز تفریحی و کترینگ های برگزاری مراسم، خطوط مسافربری زمینی، هوایی و ریلی می باشد. همنین شرکتهای پخش معتبری که بصورت مویرگی در زمینه پخش مواد غذایی در شهر خود عمل می کنند، می توانند جهت دریافت نمایندگی با مدیران این شرکت، از طریق شماره های مندرج بر روی سایت اقدام نمایند.

 

اعطای نمایندگی فروش سالاد

فروش انواع سالاد تک نفره و دیسی

از جمله محصولات این شرکت ر سبزیجات و صیفی جات خرد و یا سورت شده، می توان از انواع سالادهای بسته بندی شده نام برد. این سالاد ها در قالب های تکنفره و دیسی و در اوزان مختلف تولید و عرضه می گردند. پخش انواع سالاد بسته بندی، با رعایت زنجیره سرما صورت می پذیرد. قیمت انواع سالاد، با توجه به کیفیت و تازگی سالاد و نشان استاندارد آن بسیار مناسب است. سالاد فصل بسته بندی، سالاد سزار اصل ایتالیایی، سالاد کلم، سالاد میوه، سالاد اسفناج آماده مصرف، بهترین سالاد یونانی، سالاد تایلندی، سالاد اندونزی، سالاد الویه، سالاد شیرازی و غیره بازار فروش بالایی در رستورانها، فست فودها و سوپر مارکتها در سراسر ایران داشته است.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات