اعطای نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات بسته بندی

نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات بسته بندی شده صنعتی یکی از مشاغلی است که می تواند برای افرادی که در این زمینه تمایل به مشارکت داشته و یا کسانیکه داراری مشتریان و بازار هدف در مناطق خاصی بوده، لیکن شخصا قادر به تولید و تامین آنها نیستند، مفید و پر سود باشد.

 

نمایندگی فروش سالاد

مزیت نمایندگی فروش برای کارخانجات و افراد واجد شرایط

کارخانجات متعددی که با دارا بودن مجوزهای بهره برداری اقدام به تولید محصولاتی با نشان استاندارد و سیب سبز سلامت مانند سالاد و سبزیجات می نمایند، اگر در مسیر درست و علمی کار فروش محصولاتشان را پیش ببرند، قاعدتا از روشهای مختلف و به روز این امر آگاهی دارند. لیکن یکی از روشهایی که بتوان بازار هدف را گسترش داده و سبب معرفی و گسترش برند و محصول تولیدی در این واحد ها شود، برخورداری از نمایندگان فعالی است که در شهرها و حتی کشورهای مختلف به بازاریابی و فروش آن محصول خاص اقدام می نمایند. برخورداری از نمایندگان فروش حتی در نقاط مختلف شهر های بزرگ با تقسیم بندی مناطق و یا بازارهای هدف امکان پذیر است.

از طرفی برخی افراد که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت می کنند اغلب بازارهای هدف و مشتریان بالقوه ای دارند که مایلند آنها را حفظ نمایند. لیکن  سرمایه، بودجه، انرژی و فضایی که تولید نیازمند آن است را در اختیار ندارند. بنابراین به سمت تولید کنندگان مختلف رفته و هربار با تغییر قیمت و عدم برخورداری از تخفیفات خرید مواجه شده و مجبور به تغییر برند می شوند. به این ترتیب مشتری ها و تقاضاهای آن افراد نیز ریزش پیدا کرده و به مرور مجبور به ترک آنها می شوند. بطور اختصار شاید بتوان مزیت نمایندگی را برای اینگونه افراد به شرح زیر بیان نمود:

  • عدم نیاز به برخورداری از خط تولید
  • عدم نیاز به برخورداری از مکانی به عنوان دفتر کار
  • برخورداری از تخفیفات و آفرهای ویژه نمایندگان
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری کلان
  • عرضه انواع سالاد آماده و سبزیجات مختلف بصورت بسته بندی شده در اوزان و قالبهای متفاوت
  • برخورداری از امکان استرداد محصول در صورت اشکالات فنی و مرغوبیت کالا
  • ایجاد فضایی برای تحلیل پتانسیل بازار هدف در زمینه فروش محصول، جهت سرمایه گذاری آینده در زمینه راه اندازی خط تولید انواع سالاد در آن منطقه

،نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات

شرایط پذیرش نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات آماده مصرف

اخذ نمایندگی فروش انواع سالاد و سبزیجات دارای شرایطی است که معمولا از سوی تولید کنندگان یا واحد های فروش مربوطه به نمایندگان اعلام می گردد. این مجموعه نیز با توجه به ظرفیت بالایی که در زمینه تولید انواع سالاد و سبزی خوردن بسته بندی تکنفره و دیسی و سبزیجات خرد شده یا سورت شده آماده مصرف بصورت کیلویی در اوزان مختلف جهت تامین نیاز بازار داخلی و خارجی دارد، نماینده فعال می پذیرد. شرایط نمایندگی پس از تماس تلفنی از طریق شماره های مندرج در این سایت اعلام گردیده و صاحبان امتیاز می توانند از پیشنهاد های ویژه و تخفیفات ویژه نمایندگی و سایر امکاناتی که این شرکت در اختیار نمایندگان خود قرار می دهد، پس از اخذ قرارداد برخوردار گردند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات