بازار تولید سالاد یونانی

با تولید سالاد یونانی بسته بندی شده که به همراه سس مخصوص آن عرضه در بازارعرضه می شود، دسترسی مصرف کننده ها به این سالاد خوشمزه و مغذی بهتر شده و راحت تر آنها را خریداری و استفاده می کنند.

 

بازار سالاد یونانی

تولید سالاد یونانی بسته بندی شده

سالاد یونانی به دلیل داشتن سبزیجات خاص از توجه ویژه برخوردار بوده و توانسته در بازار با فروش بسیار خوبی همراه باشد. لذا بهرمندی از بهترین سالاد یونانی بسته بندی شده در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. مواد اولیه این سالاد که شامل: کاهوی فرانسوی، گوجه گیلاسی، زیتون و پنیر فتا است در کنار سس مخصوصی که زیر نظر کارشناس بین المللی غذا و آشپزی با توجه به دستور العمل اصلی آن تهیه می گردد، همگی تازه و مرغوب بوده و روزانه تولید می گردند.

سالاد یونانی نیز مانند سایر انواع سالاد آماده مصرف در کارخانه و توسط دستگاههای تمام اتوماتیک مراحل شستشو، ضد عفونی، خرد شدن، بسته بندی و وکیوم را پشت سر می گذارد. کنترل کیفی این محصولات و آزمایشات مختلف جهت تایید سلامت انواع سالاد در لابراتور مجهز کارخانه و توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. محصول نهایی به تایید سازمان غذا و دارو رسیده و نشان استاندارد و سیب سلامت را احراز می کند.

 

بازار سالاد

بازار سالاد یونانی

سالاد یونانی به دلیل برخورداری از ترکیبات متنوع و طعم دلپذیر آن طرفداران زیادی دارد. افراد مختلف با رژیم های گوناگون براحتی می توانند از این سالاد استفاده نمایند. سالاد یونانی بسته بندی شده در اماکن مختلفی به فروش می رسد. بازار این سالاد در فروشگاههای عرضه مواد غذایی تازه، فست فود و بوفه ها بسیار گرم است. هتل ها و رستوران ها نیز اقدام به فروش این محصول می نمایند.

بدنبال افزایش دانش غذایی و پی بردن به ارزش غذایی سالاد و خواص مصرف سالاد، در بین مشتریان افراد زیادی هستند که تنها برای صرف سالاد به چنین اماکنی سر می زنند. بنابراین وجود تنوع در فهرست سالاد اهمیت زیادی یافته است. انواع سالاد بسته بندی شده این امکان را برای صاحبان چنین مشاغلی فراهم می کند تا ضمن برخورداری از تنوع بالای آن از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نیز برخوردار شوند. بدون شک چنین خریدی می تواند صرفه اقتصادی و زمانی مناسبی برای آنها داشته باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات