بزرگترین تولیدی سالاد مخصوص

بزرگترین تولیدی سالاد در ایران، دارنده بالاترین ظرفیت تولید انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف و مجهزترین خط تولید سالاد، دارای متنوع ترین نوع سالادهای بسته بندی دارای نشان استاندارد، محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید.

 

بزرگترین تولیدی سالاد

کیفیت سالاد در بزرگترین کارخانه تولیدی سالاد آماده مصرف

امروزه با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در تهیه انواع سالاد در رستورانها و نیز اهمیت عرضه مواد غذایی دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت، انواع سالاد بسته بندی با احراز مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح صنعتی و بهداشتی، در کارخانجات تولید و عرضه می گردد. تولید این محصولات با انتخاب مرغوب ترین مواد اولیه آغاز و پس از قرار گرفتن در خط تولید تمام اتوماتیک زیر نظر کارشناسان فنی و غذایی و با استفاده از دستورالعمل تهیه سالاد در رستورانهای بین المللی، توسط سرآشپزهای حرفه ای مراحل تولید را پشت سر می گذارند.

در این میان انجام آزمایشات مکرر اپتیکال حین تولید و آزمایشات مربوط به کنترل کیفی محصولات به لحاظ بهداشتی، عدم آلودگی، میکروبی و انگلی و نظارت بر بسته بندی پس از تولید در آزمایشگاههای مجهز در کارخانه توسط کارشناسان متخصص، نکته قابل توجهی است. محصول نهایی با نشان استاندارد ضمانت شده و در اختیار افراد قرار می گیرد.

 

بزرگترین تولیدی سالاد

عرضه و پخش انواع سالاد بسته بندی

بسیاری از واحد های تولیدی و کارخانجات، پس از تولید روزانه محصولات خود آن را از طرق مختلف وارد بازار می کنند. هر واحد تولیدی با توجه به ظرفیت تولید خود بازار هدفی را مد نظر قرار داده و اقدام به عرضه انواع سالاد می نماید. برخی از کارخانجات، با در اختیار داشن واحد پخش و یا سپردن آن به شرکت های پخش معتبر اقدام به عرضه محصولات خود می نمایند. در این حالت افراد یا شرکت های واجد شرایط می توانند جهت اخذ نمایندگی فروش انواع سالاد در زمینه گسترش بازار هدف و پخش محصولات موثر باشند. برخی کارخانجات با ایجاد وب سایت و یا فروشگاه آنلاین و اینترنتی به فروش محصولات خود می پردازند. در هر صورت باید توجه نمود که پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف می بایست با رعایت دمای مناسب و حفظ زنجیره سرما صورت پذیرد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات