تولید انواع سالاد بسته بندی جهت رستوران

تولید انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف برای رستوران ها از جمله خدماتی است که شرکت خوشه سبز سلامت با توجه به سفارش متقاضیان انجام می دهد.  تنوع ترکیبات،وزن و قالب سالاد، استفاده از مواد اولیه تازه، تولید روز، بسته بندی انواع سالاد با استفاده از سیستم تزریق اتمسفر اصلاح شده، توزیع به سراسر کشور با رعایت زنجیره سرما، برخورداری از نشان استاندارد و قیمت مناسب آن محبوبیت و اعتبار این برند را روز افزون نموده است.

 

تولید انواع سالاد جهت رستوران

سالاد در رستوران

سالاد ها یکی از بهترین پیش غذاها در رستوران های مختلف در سراسر دنیا بشمار می روند. مخلوطی از سبزیجات،صیفی جات، غلات، دانه ها و پروتئین ها در کنار سس مناسب، علاوه بر برخورداری از ارزش غذایی و اهمیت نقش آن در تامین ویتامین های مورد نیاز بدن، می تواند در جلب توجه بیشتر مشتریان و غنی تر نمودن منوی غذایی به رستوران ها کمک کند.

شاید دنیای سالاد را بتوان در صنعت غذایی یکی از متنوع ترین و وسیع ترین فیلدهای غذایی دانست. تبادل فرهنگ غذایی و سبزیجات مختص هر سرزمین یکی از دلایل وسعت این صنعت شده است. انواع سبزیجات مدیترانه ای، سبزیجات ایرانی و غیره براحتی می تواند پاسخگوی همه ذائقه ها و رژیم های غذایی در زمینه سالاد باشد. هیمن موضوع باعث می شود رستورانها نسبت به تامین خواسته های مشتریان خود دست به تولید انواع سالاد بزنند.

لیکن تامین مواد اولیه تازه در همه فصول و برای همگان میسر نیست. از این رو گاهی رستورانها با وجود تامین غذای متنوع و خوشمزه عده ای از مشتریان خود را از دست می دهند. راهکار ساده ای برای جذب و حتی افزایش مشتری در رستورانها وجود دارد که در زیر بدان خواهیم پرداخت.

 

 

تولید انواع سالاد بسته بندی جهت عرضه به رستورانها در کارخانجات تولید سالاد

بسیاری از افراد سالاد را نه تنها بعنوان پیش غذا بلکه بعنوان غذای اصلی در نظر می گیرند از این رو انتخاب رستوران برای این افراد بر اساس منوی سالاد انجام می شود. فارغ از این موضوع نمی توان نقش سالاد را در تحریک اشتهای افراد و ارزش غذایی آن نادیده گرفت.

اگرچه بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هیچ رستورانی و فست فودی مجاز به استفاده از سالاد های غیر صنعتی و وکیوم نشده نیستند، لیکن بهترین روش جهت جلب رضایت مشتری و افزایش تعداد آنها در رستورانها، فست فود، کترینگ های برگزاری تشریفات و مراسم و نیز تالارها نیز همانا استفاده از انواع سالاد بسته بندی شده در کارخانجات تولید سالاد، دارای مجوز تولید می باشد. بطور خلاصه می توان دلایل مهم ارائه سفارش تولید انواع سالاد بسته بندی به کارخانجات تولید سالاد بالاخص شرکت خوشه سبز سلامت را به شرح زیر بیان نمود.

  • برخورداری از بالاترین کیفیت مواد اولیه
  • برخورداری از نشان استاندارد و سیب سبز سلامت محصول
  • درج تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول که سبب ایجاد اعتماد و اطمینان از تازگی محصول می شود
  • افزایش طول عمر و ماندگاری سالاد و سبزیجات با توجه به نوع بسته بندی (تزریق اتمسفر اصلاح شده حین بسته بندی)
  • امکان بالاترین ظرفیت تولید روزانه انواع سالاد
  • گذار از چندین مرحله آزمایش در لابراتوار مجهز در کارخانه جهت کنترل کیفی و بهداشتی محصولات
  • برخورداری از تنوع وزن و قالب بسته بندی تکنفره و دیسی
  • سفارش دهی آسان (ارائه سفارش از طریق شماره های مندرج بر روی سایت)
  • توزیع و پخش انواع سالاد بسته بندی در سراسر ایران با رعایت زنجیره سرما

 

تولید انواع سالاد برای رستوران

خرید انواع سالاد بسته بندی شده از شرکت خوشه سبز سلامت

به منظور خرید انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف این شرکت می توان با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمود. همچنین از طریق شماره های مندرج بر روی این سایت نیز می توان نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمود. سفارشات بلافاصله در اختیار بخش تولید قرار گرفته و بر اساس زمان بندی اعلام شده جهت تحویل به مشتری پروسه تولید، بسته و پخش با نظارت کامل انجام می پذیرد. عرضه انواع سالاد رستورانی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود.

این شرکت برای مشتریان وفادار خود و نیز سفارشات عمده تخفیفات ویژه ای در نظر دارد. همچنین از این تخفیفات می توان در مناسبات بخصوصی نیز بهرمند شد که هنگام ارائه سفارش از سوی کارشناسان اعمال و اعلام می گردد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات