تولید انواع سالاد سزار اصل

تولید انواع سالاد سزار و سس مخصوص آن به روش ایتالیایی طعم دلپذیری دارد که مورد استقبال افراد زیادی است. در واقع طرز تهیه سالاد سزار اصل با توجه به دستور العمل ایتالیایی آن ریزه کاری هایی دارد که می تواند نقش تعیین کننده ای در طعم  و مزه آن داشته باشد.

 

تولید انواع سالاد

پیدایش سالاد سزار (Caesar Salad)

سالاد سزار سالاد محبوبی است که اولین بار توسط سزار کاردینی ایتالیایی تهیه و تولید شد. تاریخچه سالاد سزار و انگیزه تولید آن بسیار جالب است. این سالاد در نتیجه کمبود مواد اولیه در رستوران سزار تهیه شد. وی در ۴ جولای ۱۹۲۴ برای برگزاری جشنی مشغول تدارک غذا و سالاد بود که با کمبود مواد اولیه مواجه شد. اما هدف او که رضایت مشتریانش بودند سبب شد تا با ترکیب مواد موجود در رستوران تحول بزرگی در دنیای سالاد ایجاد کند که تاثیرات آن همچنان پابرجاست. با گذشت زمان این سالاد غنی تر شده و از تکه های مرغ، ماهی یا بیکن نیز در آن استفاده می شود. امروزه سالاد سزار شهرت جهانی دارد. به طوری که در حال حاضر این سالاد در رستوران های مجلل بی شماری در کشورهای مختلف دنیا تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تولید انواع سالاد سزار

سالاد سزار خانگی یا صنعتی

تولید سالاد سزار در خانه نیز میسر است ولی شاید امکان دسترسی به مواد اولیه و یا روش تهیه آن برای همگان میسر نباشد. از آنجاییکه این سالاد به همراه سس مخصوص سرو می شود تا حدودی کار را سخت می کند. گریل کردن سینه مرغ، مزه دار کردن نان تست، تهیه سس که پس از مرغوبیت مواد اولیه نقش تعیین کننده ای در مزه سالاد دارد، پنیر پارمسان مرغوب و تهیه و تدارک سبزیجات تازه از جمله کارهایی است که باید برای تولید سالاد سزار انجام داد.

از این رو شرکت های مختلفی بر آن شدند تا سالاد سزار را بصورت آماده و در بسته بندی های مختلف به فروش برسانند. بدون شک بهرمندی از دستگاههای تمام اتوماتیک به فرآیند تولید سرعت و دقت می بخشد. استفاده از سرآشپز های حرفه ای در امر تهیه سس نیز سبب نزدیک شدن مزه سالاد به طعم اصلی ایتالیایی آن می شود. رستوران ها، فست فود و بطور کلی هر یک از اماکنی که به نوعی به عرضه انواع سالاد آماده مشغول هستند، بیشترین خریداران محصولات تولید شده از کارخانجات تولید سالاد هستند.پخش انواع سالاد بسته بندی در سراسر ایران با رعایت دمای مناسب نگهداری از چنین محصولاتی انجام می شود.

 

تولید انواع سالاد سزار

 

تولید انواع سالاد سزار

سالاد سزار در بسته بندی های مختلفی عرضه می شود. برند های گوناگون سعی می کنند تا با ایجاد طراحی در ظروف بسته بندی و ارتقای کیفیت مواد اولیه سهم بیشتری از رضایت مشتریان و در نتیجه فروش در بازار را به خود اختصاص دهند. تولید و فروش سالاد سزار در وزن های مختلفی انجام می شود. اما اغلب بدلیل زیاد بودن ترکیبات، وزن این سالاد مغذی کمتر از ۲۵۰ گرم نخواهد شد. سس سالاد سزار در بسته بندی آن قرار گرفته و یکی از مواردی است که در کنار سایر فاکتور ها می تواند در انتخاب برند خاصی از تولیدات سالاد سزار مورد توجه قرار گیرد. قیمت انواع سالاد بسته بندی با توجه به وزن و نوع سالاد تعیین می گردد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات