تولید انواع سالاد فصل رستورانی

سالاد فصل رستورانی یکی از انواع تولیدات خط تولید سالاد است که در وزن و قالب متفاوتی بصورت تکنفره و دیسی تهیه و عرضه می گردد. این سالادها که با رعایت اصول بهداشتی و تحت انجام آزمایشات اپتیکال و میکروبی، حین و پس از تولید در آزمایشگاههای مجهز کارخانه مورد بررسی و کنترل کیفی قرار می گیرند، با داشتن علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند.

ترکیبات سالاد فصل

  • خیار حلقه حلقه شده
  • گوجه گیلاسی
  • کاهوی پیچ و یا کاهوی سالادی
  • هویج رنده شده
  • ذرت و زیتون در صورت دلخواه

این سالاد خوشمزه که در هر فصل و کنار هر غذایی قابل سرو می باشد، معمولا به همراه سس سالاد یا سس فرانسوی از سوی کارخانه تولید سالاد عرضه و ارائه می گردد. اما می توان جهت افزایش ارزش غذایی سالاد و تناسب اندام آنرا با سرکه بالزامیک، روغن زیتون و سایر طعم دهنده های کم چرب میل نمود.

 

پخش سالاد بسته بندی

 سفارش انواع سالاد فصل رستورانی

سفارشات این کارخانه که یکی از بزگترین و مجهز ترین کارخانه تولید سالاد در ایران است، از طریق واحد فروش و کارشناسان مربوطه اخد و در اختیار واحد تولید قرار می گیرد. اغلب این سفارشات بصورت تلفنی انجام می پذیرد. استقبال بی نظیر از خدمات تولید، فروش و ارسال این مجموعه نشانگر رضایت مشتریان بوده و سبب تکرار در خرید توسط تالار ها، کترینگ های برگزاری تشریفات، فست فود و سایر اماکن عرضه مواد غذایی شود. این مجموعه با ارائه تخفیفات ویژه به این دسته از مشتریان قدر دانی خود را اعلام می نماید. سالاد فصل بسته بندی و آماده مصرف مانند سایر انواع سالاد بلافاصله پس از تولید در سردخانه نگهداری و حمل می گردد. قیمت مناسب این سالاد در کنار کیفیت بالای آن، سبب رقابت در بازار داخلی و خارجی، تولیدات این کارخانه با همتایان آن شده است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات