تولید سالاد یونانی رژیمی

سالاد یونانی رژیمی حاوی سس و پنیر کم چرب و سبزیجات تازه و مرغوبی است که طرفداران زیادی دارد. سالاد یونانی کم کالری، پرخاصیت و خوشمزه است و در تامین نیازهای بدن به ویتامین ها و مواد معدنی و نیز گروههای مختلف مواد غذایی بخوبی نقش ایفا می کند.
سالاد یونانی را می توان در بسیاری از فست فودها، رستورانها، هتل ها، بوفه و فروشگاههای عرضه مواد غذایی آماده یافت. این سالاد براحتی در منزل نیز قابل تهیه و تولید است. نقش سالاد در سبد غذایی خانوار بقدری اهمیت دارد که افراد حتی در کوتاهترین وعده غذایی خود سعی در مصرف آن دارند. سالاد یونانی به خوبی می تواند نقش یک وعده غذایی کامل و یا میان وعده مغذی را ایفا نماید.

فروش سالاد یونانی

سالاد یونانی رژیمی

یکی از بهترین سالادهایی که مصرف کننده های مختلف آن را ترجیح می دهند، سالاد یونانی است. این سالاد که حاوی کاهوی فرانسوی، پنیر فتا، خیار، گوجه، زیتون است را می توان در کنار سس کم چرب و یا ترکیبی از سرکه بالزامیک و عسل مورد مصرف قرار داد.
شرکت هایی که سالاد یونانی را تولید می کنند، سعی در عرضه آنها به صورت سالم و کاملا بهداشتی می نمایند. این سالاد در کارخانجات با دستور اصلی تهبیه سالاد یونانی تولید می شود. ترکیباتی که در سالاد یونانی وجود دارد، آنرا در دسته سالاد های رژیمی قرار داده است در حال حاضر مقادیر زیادی سالاد رژیمی در بازار ایران عرضه می شود. خرید سالاد یونانی بسته بندی شده برای افراد مختلف در سراسر ایران براحتی امکان پذیر است .

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات