فروش سالاد یونانی

تولید و فروش سالاد یونانی تکنفره فست فودی

تولید و فروش سالاد یونانی یکی از موفق ترین کسب وکارهایی است که در حوزه سالاد می توان به آن پرداخت. لیکن دارای حساسیت های بخصوصی است که بدون توجه به آن نی توان به فروش و کسب رضایت مشتریان دست یافت. سالاد یونانی در وزن و قالب های متفاوتی عرضه می شود. این سالاد در فست فودی ها بسیار محبوب است. 

 

تولید و فروش سالاد یونانی

تولید و فروش سالاد یونانی و میزان محبوبیت آن                                                          

سالاد یونانی یکی از سالاد های خوش رنگ و خوش طعمی است که امروزه جای خود را در بسیاری از فست فودی ها باز کرده است. مشتریان فست فود دیگر تنها به بهانه خرید بهترین پیتزا یا انواع غذاهای چرب دیگر به چنین اماکنی مراجعه نمی کنند، بلکه بدنبال طعم جدیدی از سالاد هستند. بهمین دلیل افراد دست اندر کار تهیه غذا و سر آشپزهای مختلف با ترکیب اقلام مختلفی دست به نوآوری در زمینه تولید انواع سالاد و سس زده اند. اینکه در این مسیر چه کسانی گوی سبقت را ربوده اند و چه اندازه نوآوری و خلاقیت این افراد با سلیقه و ذائقه مردم هماهنگ بوده است، بحثی است که پیرامون آن می توان با تحقیقی کوچک به نتیجه رسید.

اما یکی از انواع سالاد ها که تنواسته نظر بسیاری از افراد، اعم از سر آشپزهای حرفه ای و عموم مردم را به خود جلب کند و تجربه موفقی در زمینه فروش سالاد برای رستوران داران و فست فودی ها محسوب شود، سالاد یونانی است. این سالاد مغذی که ترکیبی از سبزیجات مختلف، مواد لبنی، و مغز هاست جایگاه خوبی در انواع رژیم های غذایی افراد دارد. از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب سالاد های یونانی آماده مصرف در برند های مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تازگی و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات
  • استفاده از رسپی و دستور تهیه اصلی سالاد و سس مخصوص آن
  • ظرف و نوع بسته بندی سالاد
  • قیمت مناسب
  • سهولت دسترسی و امکان دریافت سالاد در زمان و مکان تعیین شده
  • علامت استاندارد و نشان سیب سبز سلامت

تولید و فروش سالاد یونانی

سالاد یونانی بسته بندی شده مناسب فست فود

می توان با بهرمند شدن از سالاد های آماده و بسته بندی شده این کارخانه که محصولات خود را با استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک و زیر نظر کارشناسان تغذیه و شف های بین المللی تولید نموده و در بسته بندی های شکیل عرضه می نماید، به سلیقه هر مخاطبی پاسخ مطلوب داد. کلیه انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف در این شرکت دارا ی نشان استاندارد هستند. سفارش خرید مشتریان پس از تماس با کارشناسان فروش ثبت و به واحد تولید ارائه می گردد. پس از آماده سازی و بسته بندی سالاد در زمان مقرر توسط ماشین های ویژه حمل سالاد و سبزیجات این مجموعه که دارای سردخانه می باشند حمل و به مکان مورد نظر ارسال می گردد.

سالاد یونانی بسته بندی شده، سالاد سزار اصل ایتالیایی، سالاد کلم آماده مصرف، سالاد اسفناج و انواع سالاد فصل در وزن های مختلف، همچنین سالاد تایلندی، گرین هاسک و سالاد الویه از جمله سالاد هایی هستند که با طراحی ویژه ای در ظرف و بسته بندی فروش بالایی در فست فود ها دارد. با خرید انواع سالاد خارجی و ایرانی از این مجموعه میزان فروش و رضایت مشتریان خود را چند برابر نمایید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات