پخش انواع سالاد

تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی ویژه پذیرایی

تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف، با بالاترین حجم تولید و پخش در  سراسر ایران از جمله امتیازات شرکت خوشه سبز سلامت می باشد که مفتخر به کسب رضایت روزر افزون مشتریان محترم نیز هست. این محصولات دارای نشان استاندارد بوده و با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

 

تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی

رابطه مدیریت بهداشت غذایی و استفاده از سالاد بسته بندی

مدیریت میز غذا امروزه یکی از علوم مورد توجه در دنیا است. از مهمترین بخش های آن قراردادن انواع سبزیجات (در کنار غذای اصلی) با طعم های طبیعی یا افزودن سس و چاشنی های مناسب به آنها جهت افزایش ارزش غذایی و مورد پسند واقع شدن آنها توسط همه است.
ما با بهره گیری از سالها تجربه کاری و دانش علم تغذیه و با استفاده از تجهیزات مدرن و تمام اتوماتیک و همچنین استفاده از متخصصین و لابراتورهای تخصصی، اقدام به تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی شامل سالاد فصل، کلم، ذرت، اسفناج، سزار، یونانی، شیرازی، سالاد میوه و غیره نموده ایم. تنها کاری که برای مدیریت سبد غذایی یا میز پذیرایی خود باید انجام دهید یک تماس است که شما را به دنیایی از انتخاب ها بین انواع سالاد، دسرها و پیش غذاهای کاملا تازه و بهداشتی وصل می کند.

 

تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی

پروسه تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی در شرکت خوشه سبز سلامت

پروسه تولید انواع سالاد آماده مصرف در این شرکت یکی از تخصصی ترین بخشهای مربوطه است. استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک و برخورداری از چندین خط تولید سالاد توان و ظرفیت تولید را در این شرکت به حداکثر رسانده است. مواد اولیه مرغوب پس از ورود به کارخانه باید از چندین فیلتر گدشته و آماده بهره برداری شوند که بطور اجمال در زیر بدان خواهیم پرداخت.

  • جداسازی مواد اولیه ضعیف و یا خارج از استاندارد
  • جداسازی مواد و بخشهای زائد از سبزیجات، میوه و سیفی جات
  • شستشوی اولیه و گل زدایی توسط دستگاههای تمام اتوماتیک
  • شستشوی ثانویه و ضدعفونی با نوین ترین و مطمئن ترین روش یعنی استفاده از گاز ازن
  • شستشوی نهایی
  • آبگیری سبزیجات از طریق قرار گرفتن در دستگاه سانتریفیوژ
  • خرد کردن، اسلایس یا رنده کردن
  • ترکیب مواد اولیه جهت تهیه انواع مختلف سالاد زیر نظر متخصصان و کارشناسان بر اساس دستور العمل بین المللی هر سالاد
  • انجام آزمایشات میکروبی و انگلی توسط کارشناسان حرفه ای در لابراتوار مجهز در کارخانه
  • بسته بندی و وکیوم به همراه تزریق گاز (استفاده از سیستم MAP) در ظروف و قالب های مختلف
  • قرار دادن سالاد های آماده مصرف در سردخانه جهت انتظار پخش

پس از اتمام مراحل تولید نوبت به پخش انواع سالاد بسته بندی می رسد. کارشناسان فروش این مجموعه در تمام مدت روز آماده پذیرش سفارش متقاضیان محترم هستند. سفارشات از طریق همکاران پویای فروش در اختیار واحد تولید قرار می گیرد. جهت حفظ تازگی و بهرمندی مشتریان از حداکثر زمازین ماندگاری سالاد، تولید در نزدیکترین زمان ارسال تولید می گردد. واحد پخش با توجه به زمانبندی و مکان اعلام شده از سوی مشتریان با رعایت دمای مناسب جهت حفظ ارزش غذایی سالاد اقدام به پخش و ارسال انواع سالاد و سبزیجات می نمایند.

 

تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی

استفاده از  سالادهای آماده مصرف و بسته بندی شده جهت پذیرایی

استفاده از سالاد های بسته بندی امر پذیرایی و میزبانی را در هر مکانی زیباتر، آسانتر و لذت بخش تر  می نماید. پذیرایی په در محیط های رسمی و اداری، چه در محیط های خانوادگی و دوستانه و چه در رستوران، ایرلاین و بوفه ها با استفاده از انواع سالاد آماده، هم سبب ایجاد تنوع در منوی سالاد خواهد شد و هم می توان انواع سالاد را تازه تر و بهداشتی تر سرو نمود. ظروف و قالب های بسته بندی نیز دارای تنوع بسیاری هستند که می توان انواع تکنفره و یا دیسی سالاد های مختلف را در وزن های متفاوت سفارش داد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات