سالاد فصل بسته بندی رستورانی

تولید و پخش سالاد بسته بندی تکنفره

تولید و پخش سالاد بسته بندی بصورت تکنفره و دیسی سر فصل کاری بسیاری از کارخانجات تولید انواع سالاد است. سالادهای تکنفره یکی از پرفروش ترین انواع سالاد بسته بندی است که دارای متقاضیان زیادی در بین فست فودی ها، بوفه، رستوران، کترینگ و تالار می باشد. در مراسم و تشریفات نیز می توان از آن استفاده نمود تا ضمن سهولت در پذیرایی، با اطمینان از تازگی و سلامت محصول براحتی از پس میزبانی برآمد.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف، صنعت غذایی نیز از این قافله عقب نمانده است. به گونه ای که بسیاری از محصولات غذایی آماده مصرف قابلیت حضور در بازار های جهانی و رقابت با همتایان خود در عرصه بین المللی را دارند. تاثیر تکنولوژی را در آماده سازی مواد اولیه از تولید تا بسته بندی و عرضه آن می توان دید. انواع غذاها و پیش غذا ها نیز در این لیست دیده می شوند. مثل سالاد که به ظاهر فرایند تولید راحتی دارد. ولی کمبود فضا و زمان جهت آماده سازی سالاد باعث شده تا کارخانجات بسیاری، این محصول مفید غذایی را تولید نمایند. پس تولید و پخش سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف نیز نتیجه تحول تکنولوژی و تاثیر آن بر زندگی است.

 

تولید و پخش سالاد بسته بندی

 

تاثیر تکنولوژی بر تولید و پخش سالاد بسته بندی شده

سالاد از جمله محصولاتی است که نیازمند شرایط ویژه ای جهت تولید و نگهداری است. زیرا سبزیجات، صیفیجات و سایر اقلام آن بسرعت رو به فساد و با پژمردگی می گذارند. در واقع ماندگاری کوتاهی دارد. کارخانجات و واحد های تولیدی بزرگ می بایست مواد اولیه خود را بسرعت وارد خط تولید نمایند تا تازگی سبزیجات باقی بماند. از اینرو با در اختیار گرفتن تجهیزات و دستگاههای تمام اتوماتیک، پس از اولین مرحله تولید یعنی جدا سازی زواید و سبزیجات نامرغوب که توسط افراد انجام می شود، کلیه مراحل شستشو، ضد عفونی، خشک کردن، خرد کردن، بسته بندی و درج تاریخ تولید و انقضا از آخرین تکنولوژی روز بهره مند می شوند. فرآیند بسته بندی گاهی بهمراه تزریق گاز و یا اتمسفر اصلاح شده انجام می شود. این عمل جهت افزایش ماندگاری سبزیجات و جلوگیری از ایجاد لکه های قهوه ای که در نتیجه قطع تنفس سبزیجات است می باشد.

پخش انواع سالاد بسته بندی نیز توسط  ماشین های مجهز به سرد خانه با رعایت دمای مناسب به حفظ زنجیره سرد که بلافاصله پس از تولید شروع شده تا پایان آن یعنی رسیدن به دست مشتری می پردازند. به این ترتیب تولید و پخش سالاد بسته بندی در کوتاه ترین زمان و با کمترین احتمال آلودگی انجام می شود.

 

 

تولید و پخش سالاد بسته بندی

 

سالاد بسته بندی تکنفره و دیسی

بسیاری از انواع سالاد به ویژه سالاد فصل به دو صورت سالاد تکنفره و سالاد دیسی تولید می شوند. وزن سالاد های تکنفره متناسب با محل عرضه سالاد و نوع سالاد و یا توسط مشتری تعیین می گردد. سالاد هایی مثل سالاد سزار، سالاد اسفناج و سالاد یونانی اغلب دارای وزن زیادی هستند. زیرا اقلام موجود در آنها نسبتا زیاد است. سالاد هایی مثل سالاد کلم، ذرت و سالاد شیرازی دارای وزن کمتری بوده و معمولا در ظروف لیوانی با ظروفی با ابعاد کوچک تولید و بسته بندی می شوند.

 

تولید و پخش سالاد تکنفره

فروش و عرضه انواع سالاد

عرضه انواع سالاد های آماده و بسته بندی شده بصورت های مختلفی انجام می شود از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فروش مستقیم از کارخانه
  • فروش اینترنتی
  • عرضه فروشگاهی

بیشترین مصرف کنندگان سالاد بسته بندی

بیشترین مصرف کنندگان سالادهای آماده مصرف را رستورانها، تالارها و کترینگ ها تشکیل میدهند که دارای متقاضیان بیشتری جهت خرید این قبیل محصولات هستند. سوپر مارکت ها نیز بازار هدف دیگری هستند که با توجه به تقاضای مشتریان خود اقدام به خرید چنین محصولاتی می کنند.

کلیه این محصولات دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و با نگهداری از آنها در سردخانه می توان تا چهار روز همچنان از تردی و تازه بودن آن اطمینان داشت. جهت بهرمندی از این محصول کافی است با یک تماس در هر کجای ایران به مرغوبترین و با کیفیت ترین سالادهای آماده تکنفره دست یابید. تولید و پخش سالاد بسته بندی در وزن های مختلف و تیراژ بالا از جمله خدمات این مجموعه است.

 

تولید و پخش سالاد

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات