سالاد شیرازی بسته بندی

تولید و پخش سالاد شیرازی بسته بندی

پخش سالاد شیرازی بسته بندی شده و سایر انواع سالاد آماده مصرف در سراسر کشور و با رعایت دمای مناسب نگهداری سالاد که اغلب بین ۱ تا ۴ درجه سانتیگراد است، انجام می شود. این دما به همراه اطلاعاتی دیگری از قبیل تاریخ تولید و مدت زمان ماندگاری محصول بر روی بسته بندی درج شده است.

تولید سالاد شیرازی در کارخانجات تولید سالاد با دقت کافی در زمینه تازگی مواد اولیه و رعایت موارد بهداشتی انجام می شود. این محصول مانند سایر انواع سالاد آماده مصرف در حین تولید و پس از آن، مورد ارزیابی و آزمایشات کنترل کیفی و میکروبی قرار می گیرد. نشان استاندارد و علامت سیب سلامت که یکی از مهمترین علایم تایید محصول توسط سازمان غذا و دارو است، بر روی تک تک محصولات شرکت خوشه سبز سلامت قرار دارد. قیمت انواع سالاد آماده مصرف در این کارخانه بسیار مناسب بوده و برای رستورانها و کترینگ ها و پذیرایی در مراسم بسیار مقرون به صرفه است.

 

پخش سالاد شیرازی بسته بندی شده

مصرف سالاد شیرازی در ایران

یکی از اصیل ترین سالادها در ایران سالاد شیرازی است. این سالاد با وجود داشتن اقلام کمی که در ترکیب آن بکار میرود بسیار خوشمزه بوده و تقریبا در کنار اکثر غذاهای اصیل ایرانی مثل لوبیا پلو و بسیاری دیگر از پلو های دمی جایگاه ویژه ای دارد. چاشنی های این سالاد لذیذ از جمله آبلیمو یا آبغوره، روغن زیتون، سبزی معطر، نمک و فلفل همگی ضمن ایجاد طعم عالی و طراوت و تازگی در کنار هر غذایی، کاملا رژیمی بوده و در واقع کمترین میزان کالری را در بین انواع سالادها دارد. کمتر کسی است که از خواص بی نظیر پیاز و گوجه فرنگی به لحاظ داشتن ویتامین سی و خواص آنتی اکسیدان و ضد عفونی کنند گی آن با خبر نباشد.

این سالاد خوش طعم، بصورت بسته بندی شده با بهترین چاشنی و تازه ترین مواد اولیه مرغوب و با بهره گیری از دستگاهای تمام اتوماتیک جهت شستشو، ضد عفونی، خرد کردن و بسته بندی این محصول فوق العاده در دسترس است. فروش سالاد شیرازی با پذیرش سفارش از طریق راههای ارتباطی مندرج در این سایت انجام می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات