تولید سالاد سزار

خرید انواع سالاد آماده مصرف

خرید سالاد آماده مصرف جایگاه خاصی را در بین غذاهای آماده به خود اختصاص داده است. با خرید انواع سالاد آماده و بسته بندی شده از کارخانجات معتبر می توان صرفه جویی زیادی در هزینه، انرژی و وقت نمود.

بازار خرید سالاد آماده مصرف

بازار استفاده از روشهای سنتی آماده سازی سالاد که بطریق دستی انجام میشود امروزه رونقی ندارد. زیرا در این روش علاوه بر کاهش راندمان تولید و صرف مدت زمان طولانی و هزینه بیشتر برای این کار، محصول نهایی به لحاظ بهداشتی چندان مورد تایید نیست و احتمال آلودگی در این روش بسیار بالا است. این پروسه بخصوص در اماکنی که در زمینه تهیه غذا و سالاد فعالیت دارند و می بایست روزانه حجم بالایی از انواع سالاد را تولید نمایند بیشتر خود نمایی میکند.

 

قیمت انواع سالاد

انواع سالاد های آماده مصرف و بسته بندی شده

خوشبختانه با اصلاح رژیم غذایی و میل افراد به مصرف سبزیجات، سالاد دارای جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانوار و به تبع آن تالارها، رستورانها، بوفه ها، فست فودیها و بطور کلی هر جایی که وظیفه میزبانی و سرو غذا را بر عهده دارند، می باشد.

در این میان سرآشپزهای حرفه ای در سراسر دنیا، مطالعات گسترده ای را در زمینه ترکیب سبزیجات مختلف، هم به لحاظ بالا بردن ارزش غذایی و هم تکمیل مزه ها و رنگهای موجود در بین آنها انجام داده اند که نتیجه آن تنوع وسیعی از انواع سالاد است که در سالاد بارها بخوبی می توان نمونه هایی از آن را دید. این تنوع از سالاد سبب پاسخگویی به سلیقه و مزاج هر فردی با هر رژیم غذایی است. بطور مثال فردی که با هدف لاغری از سالاد استفاده می کند، می تواند با خوردن سالاد های حاوی پروتیین مثل سالاد سزار که در آن از تکه های مرغ یا میگو استفاده شده، میل کند و مطمئن باشد که همه مواد مورد نیاز بدن را در یک وعده غذایی مصرف نموده است.

کارخانجات مختلف با توجه به این نکته و جهت افزایش سرعت و دقت در تولید، اقدام به تهیه و تولید انواع سالاد  بسته بندی شده و آماده مصرف نمودند که آنها را در بسته بندی های زیبا و رعایت نکات بهداشتی عرضه می کنند. از انواع مختلف این قبیل سالاد ها می توان به سالاد فصل، سالاد سزار، سالاد کلم، سالاد یونانی، سالاد اسفناج، سالاد ذرت، سالاد شیرازی  ، سالاد میوه و سایر انواع آن اشاره کرد که در گرماژای متفاوت در بازار موجود هستند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات