سالاد یونانی اصل

خرید سالاد یونانی اصل با قیمت مناسب

خرید سالاد یونانی (Greek Salad) امروزه بازار داغی در بین افراد دارد. سالاد یونانی اصل که از طرز تهیه صحیح، منطبق با دستورالعمل بکار رفته در سالاد های یونانی در رستوران های بین المللی تبعیت کند طرفدران زیادی دارد. این سالاد که دارای سس مخصوصی نیز هست در بسته بندی های مختلف از طریق این سایت با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

 

خرید سالاد یونانی

سالاد یونانی اصل بسته بندی شده (Greek Salad)

سالاد یونانی از جمله سالاد هایی است که می تواند بعنوان میان وعده، پیش غذا و حتی یک غذای کامل مورد استفاده قرار گیرد. وجود هر چهار گروه مواد غذایی یعنی قندو نشاسته، پروتئین، چربی و ویتامین ها در این سالاد آن را تبدیل به سالادی نموده است که از آن می توان در هر رژیم غذایی و به هر منطور استفاده نمود. مواد اصلی این سالاد شامل موارد زیر است

  • کاهو فرانسوی خرد شده
  • گردو
  • پنیر فتا
  • نان تست
  • گوجه گیلاسی
  • خیار حلقه شده
  • سس مخصوص

تمام این مواد در ظروف مخصوصی که دارای دیواره های جداکنده و یا در اصطلاح دیوایدر هستند بطور مجزا قرار می گیرند. سس مخصوص این سالاد نیز که با توجه به ترکیبات آن، مکمل طعم و خواص این سالاد است در ظرف جداگانه ای در جایگاه مخصوص خود در بسته بندی سالاد قرار داده می شود. سالاد یونانی اصل دقیقا با این ترکیبات تهیه و آماده می شود، ولی برخی برای کاهش قیمت سالاد، اقلام آنرا تغییر می دهند. بعنوان مثال از کاهو سالادی بجای کاهو فرانسوی استفاده می کنند.

 

خرید سالاد یونانی

قیمت خرید سالاد یونانی (Greek Salad)

سالاد های یونانی بر حسب وزن، ترکیبات و مکان عرضه از رنج قیمتی ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان به فروش می رسند. اما با خرید از این مجموعه می توانید از قیمت مناسب این سالاد بهره مند شوید. لازم به توضیح نیست که قیمت گذاری بر روی سالاد با توجه به قیمت روز مواد اولیه انجام می شود اما موارد دیگری نیز در قیمت سالاد یونانی تاثیر گذار است.

  1. وزن سالاد
  2. افزایش یا کاهش ترکیبات سالاد
  3. تخفیفات ویژه تداوم در خرید
  4. تخفیفات ویژه خرید عمده
سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات