خرید عمده سالاد الویه رژیمی

چرا بسیاری از غذاهای آماده و رستوران ها سعی در خرید سالاد الویه رژیمی دارند؟ آیا این نوع سالادها می تواند رضایت مشتریان را جلب کند؟
رژیم غذایی به منظور لاغری امروزه یکی از نیازهای بسیاری از مردم بشمار می آید. زیرا چاقی زیاد ناشی از مصرف مواد غذایی رشد فزاینده ای و  داشته و باعث شده افراد با مشکلات و بیماری های زیادی رو به رو باشند.
لذا مصرف غذاهای رژیمی برای افزایش میزان سلامتی و کاهش وزن توانسته بخش زیادی از این مشکلات را حل کند. از همین رو اغلب افراد سعی در استفاده از خوراکی های رژیمی موثر در کاهش وزن را دارند.
سالاد های الویه که یکی از غذاهای آماده پر تقاضا برای بسیاری از افراد می باشد، در حال حاضر به صورت رژیمی تولید شده تا بتواند در افزایش سلامتی مصرف کننده ها موثر واقع شوند.

 

خرید سالاد الویه رژیمی

خرید سالاد الویه رژیمی بسته بندی

با تغییرات کوچکی در طرز تهیه سالاد می توان سالاد الویه رژیمی تولید نمود. استفاده از سس کم چرب و نمک کمتر در این سالاد سهم بسزایی در کم کردن کالری و ارتقا سلامت آن دارد. این سالاد که به سبب برخورداری از سیب زمینی بعنوان یکی از سالاد های خاص ویژه ورزشکاران مورد مصرف قرار می گیرد همواره بعنوان یکی از سالاد های سنگین و پر کالری شمرده می شود. ولی با افزودن پوره هویج به سالاد بخشی از مواد نشاسته ای که مربوط به سیب زمینی است کم شده و اگر با چاشنی های مناسب همراه گردد، طعم و مزه منحصر بفردی را ایجاد می کند.

این سالاد مغذی را می توان بصورت مستقیم از تولید کننده و یا از طریق فروشگاههای معتبر مواد غذایی خریداری نمود. قیمت خرید این سالاد با توجه به قیمت روز مواد اولیه تعیین می گردد، اما در بازه زمانی مشخصی می توان قیمت آن را ثابت نگه داشت.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات