خرید عمده سالاد ایرانی

خرید عمده سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده صنعتی از کارخانجات، سبب ایجاد آفرهایی از جمله تخفیفات ویژه می شود. تنوع بالا در ترکیبات و انواع سالاد، کیفیت و تازگی آنها، نوع بسته بندی و عرضه آن در کنار قیمت مناسب و برخورداری از علامت استاندارد و سیب سلامت، موجب افزایش تقاضای خرید سالادهای بسته بندی شده است.

 

خرید عمده سالاد

سالاد ها همراه محبوب غذا

سبزیجات همواره در سبد غذایی افراد به اشکال گوناگون قرار داشته اند. زیرا بخش زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، از طریق سبزیجات تامین می شود. سالاد یکی از روش های مصرف سبزیجات است که با ترکیب با سایر مواد، مانند: گروه غلات، پروتئین ها، صیفی جات و میوه ها و در کنار انواع چاشنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سالاد به حدی متدوال است که نه فقط بعنوان اردور یا پیش غذا بلکه برخی از آنها، بعنوان غذای اصلی مصرف می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد سالادها تازگی و طراوت سبزیجات آن است که باید بتواند حس شادابی و تازگی را ایجاد نماید. جهت رعایت این نکته می بایست سالادها با فاصله کمی از زمان مصرف تولید شوند.

 

خط تولید انواع سالاد

بهترین گزینه جهت تامین سالاد در حجم و تنوع بالا

 

عرضه انواع سالاد در برخی اماکن مانند رستوران ها، تالارها، کترینگ های برگزاری تشریفات، بوفه ها و فست فود، بطور روزانه و با حجم بالایی انجام می شود. همچنین ضرورت برخورداری از سطح کیفی و سلامت این قبیل محصولات مورد توجه و نظارت بازرسان بهداشت و مصرف کنندگان است. از این رو خرید و استفاده از انواع سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده در کارخانجات تولید سالاد، رو به فزونی گذارده است. امتیاز خرید انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی را می توان به شرح زیر خلاصه نمود.

  • برخورداری از انواع سالاد ایرانی و خارجی در یک سفارش
  • تازگی سالاد با توجه به تولید روزانه
  • افزایش ماندگاری و حفظ ارزش غذایی سالاد با توجه به وکیوم نمودن آن با تزریق اتمسفر اصلاح شده
  • استفاده از مواد درجه یک و تازه در تولید سالاد
  • برخورداری از نشان استاندارد
  • تنوع وزن و طروف بسته بندی
  • سهولت خرید و دریافت سفارشات در محل با رعایت زنجیره سرما
  • قیمت خرید مناسب تمام شده این کالا در مقایسه با تولید آن بصورت روزانه
  • برخورداری از آفرها و تخفیفات ویژه کارخانجات جهت خرید عمده

 

خرید عمده سالاد

 خرید عمده سالاد و سبزیجات بسته بندی

کارخانجات و واحد های تولیدی کوچک و بزرگ زیادی امروزه مشغول تولید انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی هستند. برخی از آنها بدون داشتن مجوز تولید اقدام به تولید محصولات، بدون برخورداری از نشان استاندارد می نمایند. این قبیل محصولات معمولا با قیمت پایین تری عرضه می شوند، لیکن از نظر بازرسان بهداشت و بسیاری از مصرف کنندگان مردود هستند.

سفارش عمده سالاد اغلب توسط کارخانجاتی با دارا بودن چندین خط تولید سالاد تمام اتوماتیک مورد پذیرش قرار می گیرد. مواد اولیه و محصولات تولیدی در این کارخانجات، چندین بار از فیلتر کارشناسان کنترل کیفی و تکنسین های ناظر بر کنترل سلامت و بهداشت مستقر در کارخانه گذشته و در آزمایشگاههای مجهز آن، جهت عدم آلودگی های مختلف انگلی، میکروبی و ویروسی مورد آزمایش قرار گیرند.

این کارخانجات پس از تولید، محصولات خود را که معمولا بر اساس سفارش تولید و آماده  شده اند، به سردخانه منتقل کرده و از آنجا پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف با رعایت زنجیره سرما آغاز می شود. سفارش گیری در این کارخانجات یا مستقیما توسط واحد فروش کارخانه و یا از طریق نمایندگان می باشد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات