خط تولید سالاد کلم بسته بندی

تفاوت خط تولید سالاد کلم بصورت صنعتی با خط تولید سایر انواع سالاد بسته بندی چیست؟ چه میزان سرمایه برای راه اندازی خط تولید سالاد کلم آماده مصرف و بسته بندی شده صنعتی لازم است؟

 

خط تولید سالاد کلم

 

تفاوت خط تولید سالاد کلم بسته بندی با سایر انواع سالادهای بسته بندی شده صنعتی

سالاد کلم بسته بندی همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین سالادها بالاخص در فست فودها، مورد توجه مصرف کنندگان بوده است به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان با توجه به نیاز مشتریان نسبت به راه اندازی خط تولید صنعتی سالاد کلم اقدام می نمایند. خط تولید انواع سالاد کلم با سالادهای بسته بندی شده به غیر از سالادهایی خاص مانند سزار و غیره تفاوت چندانی ندارد تفاوت اصلی سالاد کلم در نوع ظرف آن می باشد که معمولا در ظروف گرد مورد استفاده قرار می گیرد که البته باتوجه به درخواست مشتریان می توان از ظروف دیگر هم استفاده کرد.

 

خط تولید سالاد کلم

طرح توجیهی راه اندازی خط تولید سالاد و سبزیجات در شرکت خوشه سبز سلامت

به طور کلی برای راه اندازی هرگونه خط تولید داشتن یک طرح توجیهی یا Busines plan مناسب شرط لازم و کافی است. در این خصوص علاقمندان به راه اندازی خط تولید صنعتی سالاد از این قاعده مستثنی نیستند. سوال هایی از این دست که چگونه خط تولید را راه اندازی کنیم، تحلیل رقبا، بازارهای هدف و غیره میتواند  به راه اندازی خط تولید سالاد کمک شایانی نماید. شرکت خوشه سبز سلامت با بهره بردن از کارشناسان مجرب و خلاق همواره به عنوان یکی از مشاوران برجسته در حوزه راه اندازی خط تولید سالاد و سبزی بسته بندی شده صنعتی مطرح بوده و آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان محترم می باشد

 

خط تولید سالاد کلم

 

دستگاههای مورد نیاز در خط تولید سالاد کلم

  • خط شستشو چند مرحله ای
  • ازن ساز
  • اسلایسر با تیغه های مختلف
  • سس زن صنعتی
  • مخلوط کن صنعتی
  • خط  بسته بندی

تمامی دستگاه های اعلام شده هم به صورت اتوماتیک و هم نیمه اتوماتیک قابل ارائه می باشد و انتخاب آن با توجه به فضای کاری و میزان بودجه و سرمایه و ظرفیت تولید مورد نظر بستگی دارد.

 

خط تولید سالاد کلم

فروش سالاد کلم بسته بندی

سالاد کلم یکی از پرطرفدارترین سالادها می باشد به همین دلیل شرکت خوشه سبز سلامت نسبت به تولید و توزیع سالاد کلم در کنار انواع سالاد آماده مصرف، سالاد میوه، سبزی خوردن و انواع سبزیجات ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و در بسته بندی های شکیل و متنوع با رعایت تمامی استاندارهای بهداشتی با دارا بودن سیب سلامت و پروانه های بهداشتی آماده ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم می باشد. برای ثبت سفارش و اطلاع یافتن از تولیدات این شرکت با واحد بازرگانی و همکاران این بخش تماس حاصل فرمایید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات