خواص انواع سالاد سبزیجات

خواص انواع سالاد وابستگی کاملی به تازگی و سلامت مواد اولیه آن دارد. اما بجز آن چه موارد دیگری را باید جهت برخورداری از ارزش غذایی سالاد مد نظر قرار داد؟ آیا به  سلامت سالاد های بسته بندی شده و آماده مصرف می توان اطمینان نمود؟

 

خواص انواع سالاد

چه عواملی در بهرمندی بیشتر از خواص انواع سالاد موثر است؟

سبزیجات یکی از ارکان اصلی انواع سالاد هستند که می توان از آنها بصورت خام یا پخته استفاده کرد. همه انواع سبزیجات حاوی ویتامینها و مواد معدنی مختلف و فراوانی هستند که در تامین مواد مورد نیاز بدن و بالا بردن سطح ایمنی و سلامتی آن نقش بسزایی دارند. سبزیجات حاوی فیبر بالایی هستند بنابراین در رژیم غذایی افرادی که مایل به لاغری و حتی چاقی هستند به فراخور اینکه با چه فاصله ای با تناول غذا میل شود جایگاه ویژه ای دارند. سبزیجات موجود در سالاد بخصوص اگر بصورت خام مصرف شوند حس تازگی و طراوت را منتقل کرده و در ایجاد زیبایی میز غذا نیز سهم دارد. اما شاید بتوان از مهمترین فاکتورهای موثر در برخورداری از ارزش غذایی سالاد به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از مواد اولیه تازه و ارگانیک
  • شستشو و ضد عفونی صحیح سبزیجات موجود در سالاد
  • خرد کردن سبزیجات با تیغه های تیز بدون ایجاد آسیب و ایجاد له شدگی بافتهای مختلف سبزیجات
  • آبگیری مناسب سبزیجات
  • رعایت بهداشت حین تهیه و تولید انواع سالاد
  • رعایت طرز تهیه هر سالاد و وفاداری به فهرست مواد و ترکیبات اصلی آن (جهت متعادل نمودن مزه و خواص ترکیبات با توجه به علم تغذیه)
  • رعایت دمای مناسب حین تولید و پس از بسته بندی تا زمان مصرف
  • بسته بندی صحیح سالاد

خواص انواع سالاد

 

سالادهای بسته بندی و میزان اعتماد به ارزش غذایی آنها

امروزه در بسیاری از رستورانها، فست فودی ها، تالارها، مراسم، بوفه ها و حتی سوپر مارکت ها می توان انواع مختلفی از سالاد را در قالبها و بسته بندی های گوناگون دید. باید توجه داشت که کارخانجات معتبر تولید انواع سالاد آماده مصرف، با بهرگیری از دستگاههای تمام اتوماتیک، روند شستشو و ضد عفونی سبزیجات را بصورت اصولی و تحت نظارت کارشناسان انجام می دهند. همچنین خرد کردن، آبگیری، ترکیب و بسته بندی مواد نیز با دستگاههای پیشرفته و بدون دخالت دست انجام می شود. به ترتیب از میزان آلودگی سالاد تا حدود زیادی کاسته می شود. برخورداری از نشان استاندارد و نیز پروانه بهره برداری و مجوز تولید از جمله مواردی است که باید حین خرید بدان توجه ویژه نمود. همچنین تاریخ تولید، رعایت دمای مناسب جهت نگهداری و نوع بسته بندی این قبیل محصولات بسیار حائز اهمیت است.

 

خواص انواع سالاد

ویژگی محصولات شرکت خوشه سبز سلامت

شرکت خوشه سبز سلامت با در اختیار داشتن یزرگترین و مجهز ترین خط تولید سالاد در ایران، علاوه بر تامین مواد اولیه تازه و برخورداری از کارشناسان خبره در زمینه کنترل کیفی مواد قبل از تولید، با در اختیار داشتن پیشرفته ترین لابراتور موجود در کارخانه به انجام آزمایشات میکروبی و انگلی پس از تولید نیز مبادرت می ورزد. کلیه مراحل تولید زیر نظر کارشناسان متعهد و سرآشپز های بین المللی و با رعایت دستورالعمل اصلی سالاد و سس آن، با بالاترین حجم از تولید در بین کارخانجات تولید سالاد در ایران، تهیه و تولید می گردد.

بسته بندی انواع سالاد در قالب های مختلف و وزن های متفاوت بصورت تکنفره و دیسی با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) انجام می شود. رعایت دمای مناسب از لحظه بسته بندی تا رساندن آن به دست مصرف کننده، موردی است که این شرکت با ارسال محصولات خود توسط ماشین های یخچال دار به آن متعهد است. نشان استاندارد و سیب سبز سلامت ضامن سلامت محصولات این شرکت است.

تولید و پخش سالاد بسته بندی شامل: انواع سالاد های ایرانی و خارجی، سالاد شیرازی، سالاد فصل، سالاد کلم، سالاد ذرت، سالاد یونانی، سالاد اسفناج، سالاد سزار، سالاد میوه و دیگر انواع سالاد  ونیز انواع شور، ترشی، زیتون شور و پرورده، سبزی خوردن، سبزیجات خارجی، سبزی خورشتی که همگی در لیست محصولات این شرکت جای دارند را امروزه می توان، بصورت بسته بندی در هر فروشگاهی دید. لیکن توجه به کارخانه تولیدی آن و نیز پروانه بهربرداری و سایر استاندارهای غذایی نقش تعیین کننده ای در انتخاب آن دارند که باید بدان توجه وافری داشت.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات