سالاد آماده

سفارش انواع سالاد بسته بندی شده تکنفره

سفارش انواع سالاد بسته بندی شده در مجهزترین و معتبرترین کارخانه تولید سالاد و سبزی در ایران، تنها توسط کارشناسان فروش مجموعه خوشه سبز سلامت پذیرفته می شود. برخورداری از قیمت مناسب، تخفیفات ویژه خرید نقدی،عمده و سایر آفرها ، تحویل به موقع و رعایت زنجیره سرما حین ارسال خدماتی است که میتوان از این طریق از آنها بهرمند شد.

 

سفارش انواع سالاد بسته بندی

ارائه سفارش انواع سالاد بسته بندی

شرکت خوشه سبز سلامت به پشتوانه سالها تجربه موفق در زمینه تولید انواع سالاد و سبزی خوردن، سبزیجات خارجی، سبزی خورشتی بسته بندی توانسته است سهم بسزایی در ارتقا بهداشت غذایی و سلامت جامعه داشته باشد. محصولات این شرکت همگی با دقت فراوان از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود. پروسه تهیه و آماده سازی سالاد در مجهزترین با بالاترین ظرفیت خط تولید سالاد و زیر نظر کارشناسان متبحر و کارآزموده انجام می شود. انواع سالاد در بسته بندی های تکنفره و دیسی قابل ارائه است. همچنین مواد اولیه سالاد مانند کاهو و کلم خرد شده، گوجه گیلاسی، هویج رنده شده و سایر سبزیجات نیز در اوزان مختلف عرضه می شود.

این مجموعه جهت کنترل و کاهش قیمت با حذف واسطه های فروش مستقیما اقدام به فروش محصولات خود نموده است. از اینرو جهت رفاه حال مشتریان محترم با راه اندازی سایت و قرار دادن شماره های واحد فروش و الزام کارشناسان جهت پاسخگویی در تمام ساعات روز، نسبت به تسهیل ارائه و اخذ سفارش اقدام نموده است.

کارشناسان فروش علاوه بر اخذ سفارش، جهت انتخاب پرفروش ترین و مناسب ترین نوع یا وزن  سالاد برای رستوران ها، فست فود، هتل، کترینگ برگزاری تشریفات، بوفه و مراسم های مختلف اقدام به ارائه مشاوره می نمایند. همچنین می توان از این طریق از تخفیفات ویژه ای که برای خرید های عمده، خرید نقدی، توالی در خرید، بوفه مدارس و غیره در نظر گرفته شده مطلع و بهرمند شد.

تولید انواع سالاد بسته بندی شده

مزیت خرید انواع سالاد بسته بندی شده صنعتی

برای سرعت بخشیدن به خدمات غذایی خود و توجه بیشتر به محصولات تازه ای چون انواع سالاد بدنبال چه روشی هستید؟ سالاد فصل، کلم، سزار، یونانی، اسفناج، شیرازی، سالاد میوه و انواع دیگری از سالادها را می توان در بسته بندی های مناسب و تولید شده در کارخانجات مجهز به لابراتور، جهت آزمایشات انگلی و انواع آلودگی های احتمالی و کنترل کیفی خریداری کرد.

با سفارش و خرید اینگونه سالادها که همگی از مواد اولیه تازه و در محیطی کاملا بهداشتی تهیه و تولید می شوند و دارای پروانه بهره برداری، سیب سلامت و تاریخ تولید و انقضا هستند می تواند دقت صاحبان مشاغل غذایی را از بابت خرید و ارایه بهترین انواع سالاد بالاتر برده و نیز در امر پذیرایی موجب تسریع در خدمات گردد. این مجموعه بادارا بودن سالها تجربه عملی در امر تولید و ارایه انواع سالاد بسته بندی شده، افتخار دارد در این امر یاریگر شما باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات