شرکت تولید سالاد آماده ایتالیایی

تولید سالاد ایتالیایی که از جمله معروفترین آنها سالاد سزار ایتالیایی است، سهم زیادی از محصولات خط تولید سالاد کارخانجات را به خود اختصاص داده است. سس مخصوص سالاد ایتالیایی در کنار کیفیت بالای مواد اولیه و ترکیبات سالاد، نقش اساسی در طعم و کیفیت سالاد و در نتیجه افزایش طرفداران برند بخصوصی می شود.

 

تولید سالاد ایتالیایی

تفاوت طعم سالادهای ایتالیایی

این سالاد که بعنوان پیش غذا و یا غذای اصلی سرو می شود، طرفداران زیادی در رژیم های مختلف غذایی دارد. این سالاد متشکل از هر چهار گروه مواد غذایی، یعنی سبزیجات، کربوهیدرات، پروتئین و چربی ها است. هر کس به فراخور رژیم غذایی خود می تواند نسبت به افزایش یا کاهش هر یک از این گروهها در این سالاد اقدام نماید. دستورالعمل های زیادی برای تهیه سالاد ایتالیاییوجود دارد. برخی با ترکیب سیب زمین، هویج، سینه مرغ، ذرت، تن ماهی و ماکارونی فرمی نوعی از سالاد ایتالیایی را تهیه نموده و آنرا بهمراه سس سرو می کنند.

اگر به سراغ طرز تهیه سالاد ایتالیایی باشید یکی از معروفترین و پر طرفدار ترین آنها سالاد سزار ایتالیایی خواهد بود. اما این سالاد نیز با ترکیبات مختلف، طعم های متفاوت و سس های گوناگونی عرضه می شود. برخی سالاد سزار را با با سینه مرغ گریل شده و برخی با میگو سرو می کنند. نان تست موجود در این سالاد نیز به شیوه های مختلف طعم دار می شود. نقش پنیر و سس مورد استفاده در این سالاد نیز بیشترین تاثیر گذاری را در طعم  سالاد سزار دارد.

تولید سالاد ایتالیایی

تولید سالاد آماده ایتالیایی

بدنبال افزایش تقاضا جهت مصرف سالاد سزار، کارخانجات تولید سالادهای بسته بندی اقدام به تهیه و تولید آن نمودند. بهره گیری از سبزیجات تازه و مرغوب در سالاد های آماده  و استفاده از سرآشپزهای بین المللی در تهیه سالاد، در کنار رعایت موازین بهداشتی در خط تولید که منجر به اخذ نشان استاندارد می شود، راز بقای برند و رضایت مشتریان هر شرکتی است.
بی شک با انتخاب بهترین سبزیجات و مواد اولیه بکار رفته در سالاد ایتالیاییو وفاداری به رسپی و طرز تهیه اصلی این سالاد مطابق با سالادهای سرو شده در رستوران های بین المللی و نیز انتخاب ظروف و بسته بندی مناسب، سالاد ایتالیایی بسته بندی شده با استقبال بالایی مواجه خواهد شد.

تولید سالاد ایتالیایی

فروش بهترین سالاد سبزیجات

امروزه بسیاری از تولید کنندگان سالاد  به شیوه های گوناگون اقدام به فروش محصولات خود می نمایند. دقت در برخورداری نشان استاندارد هنگام خرید این قبیل محصولات ضروری است. این مجموعه با در اختیار داشتن بزرگترین خط تولید سالاد در ایران انواع سالاد آماده مصرف و سبزیجات خارجی، خورشتی، سبزی خوردن و سایر محصولات رستورانی خود را در سراسر ایران و کشورهای روسیه، حوزه خلیج فارس، عراق و اروپا عرضه می دارد.

جهت ارائه سفارش می توان با شماره های مندرج بر روس یاست تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره و تخفیفات ویژه بهرمند شوید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات