شرکت تولید سالاد آماده رستورانی

تولید سالاد رستورانی که بصورت بسته بندی شده و آماده مصرف، عرضه و پخش می گردد، در وزن های مختلف تکنفره و دیسی با تنوع بسیار در ترکیبات و بسته بندی انجام می شود. از انواع مختلف این قبیل سالاد ها می توان به سالاد فصل، سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد شیرازی، سالاد کلم، سالاد ذرت، سالاد اسفناج، سالاد میوه و بسیاری دیگر از این نوع اشاره کرد.

سالاد را می توان یکی از محصولاتی دانست که حضور آن در اغلب رستوران ها الزامی است. چرا که بسیاری از غذاها به همراه سالاد سرو شده و سبب بالا رفتن لذت مصرف کننده ها می شود.
اما مهمترین معظلی که رستوران ها در رابطه با سالاد دارند، تهیه آنها به بهترین شکل است که شامل تولید مقدار مناسب سالاد، تهیه مواد اولیه، شستشوی سبزیجات و آماده سازی آنها است. با توجه به این که سالادها انواع مختلفی داشته، فراهم آوردن آنها مطابق با فرمولاسیون مشخص، نیاز به تخصص، زمان مناسب، تخصیص بودجه و نیروی کار دارد.  مهمتر از همه علامت استاندارد غذایی و پروانه بهره برداری یکی از ارکانی است که علاوه بر ناظران بهداشتی مورد توجه مشتریان نیز هست. به همین دلیل امروزه سالادهای آماده توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شوند تا رستوران ها بتوانند آنها را راحت تر خریداری کنند.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

مزیت استفاده از سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده صنعتی

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه
  • تولید در حجم و تعداد بالا
  • تولید روز
  • شستشو و ضد عفونی دقیق مطابق با استاندارد صنایع غذایی
  • دارا بودن مجوز های بهداشتی و بهره برداری و سیب سبز سلامت
  • بسته بندی مناسب جهت نگهداری و حفظ ماندگاری بیشتر و ارزش غذایی سالاد
  • قیمت تمام شده مناسب تر
  • کاهش هزینه و پتانسیل نیروی انسانی جهت آماده سازی و تولید روز انواع سالاد و سس مخصوص آن

 

شرکت تولید سالاد آماده

در زمینه تولید سالادهای آماده شرکت ها توانسته اند عملکرد خوبی داشته و انواع مختلفی از سالادها را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید کنند. از همین رو وقتی سالادهای آماده آنها به رستوران ها عرضه می شوند، از استقبال زیادی برخوردار خواهند بود.
سالاد آماده رستوران همیشه به صورت ویژه ای تهیه می شود ولی برخی از مراکز به صورت سفارشی نیز تولیدات خود را عرضه می کنند. این کار سبب می شود رستوران ها، کترینگ ها، تالارها و بطور کلی اماکن عرضه سالاد بتوانند انواع سالاد را مطابق با سلیقه مشتریان خود عرضه داشته و سبب افزایش کیفیت و رضایتمندی آنها خواهد شد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات