صادرات هویج رنده شده

صادرات انواع سبزیجات و صیفیجات بسته بندی شده

 صادرات انواع سبزیجات و صیفی جات بصورت سورت شده، شسته و خرد شده در بسته بندی ها متفاوت و وزن های مختلف به کشورهای روسیه، عراق، حاشیه خلیج فارس و اروپا از جمله خدمات ارزنده شرکت خوشه سبز سلامت می باشد. کیفیت برتر مواد اولیه و بسته بندی منحصر به فرد این شرکت توانسته است در بازار رقابت داخلی و خارجی گوی سبقت را برباید.

 

صادرات انواع سبزیجات و صیفیجات

خرید سبزیجات خرد شده در بازار داخلی

 سالادها مجموعه ای از انواع سبزیجات و صیفیجات هستند که با توجه به طعم و هماهنگی در مزه کنار هم قرار داده شده و با چاشنی و سسی متناسب تولید و عرضه می گردند. اغلب این اقلام می بایست بصورت تازه تهیه شوند، به گونه ای که تردی و تازگی آنها در کنار غذای اصلی طراوت و شادابی را به مصرف کننده انتقال دهد. اما همواره دسترسی به چنین اقلامی به واسطه فصل، منطقه جغرافیایی و حتی کمبود وقت برای همگان میسر نیست.

سالادبارها، فست فود، رستورانها و فروشگاهها نیاز بیشتری به سبزی و صیفی جات خرد شده دارند. زیرا با توجه به تقاضای مشتریان برای برخورداری از انواع سالاد که می بایست بصورت تازه سرو شود نیازمند اقلامی از این قبیل هستند. همچنین کترینگ ها برای تهیه غذای روزانه مایلند تا مواد اولیه آنها بصورت شسته شده، خرد و آماده شده در اختیار آنان قرار گیرد. از این رو جهت سهولت امر تولید و تهیه انواع سالاد و غذاهایی که نیازمند سبزیجات و صیفی جات تازه می باشد، این شرکت محصولات خود را در اوزان مختلف و بسته بندی های متنوع وارد بازار نموده است.

 

 

کلم ویژه صادرات

در صادرات انواع سبزیجات و صیفی جات بصورت بسته بندی به چه نکاتی باید توجه داشت

لزوم رقابت در بازار بین المللی با توجه به تنوع بسته بندی و ورود تکنولوژی به عرصه تولید و بسته بندی مواد غذایی سبب می شود تا محصولات با کیفیت مناسب تری از خط تولید کارخانجات بیرون بیاید. کیفیت مواد اولیه و حفظ طراوت و تازگی این مواد ن یز بسیار مورد توجه قرار دارد.  شرکت خوشه سبز سلامت با توجه به این مهم، تهیه اقلام اصلی انواع سالاد را از جمله: انواع کاهو، انواع کلم، هویج، خیار، ذرت، گوجه گیلاسی، سبزیجات ایرانی و خارجی ، نخود فرنگی و غیره را با بهترین کیفیت بشکل بوته ای و سورت شده، یا بصورت شسته شده، خرد یا رنده شده در شکیل ترین نوع بسته بندی در فهرست تولیدات و عرضه خود قرار داده است.

کلیه اقلامی که بصورت بسته بندی ارایه می شوند در خطوط تولید تمام اتوماتیک کاملا مجهز و با آخرین تکنیک ها و با بهرمندی از نوین ترین و پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات خط تولید، شسته شده و با گاز ازن ضد عفونی می گردند. پروسه خرد کردن و رنده شدن نیز توسط دستگاههای خرد کن با کاتر های تمام استیل و تمام اتوماتیک انجام شده و وارد مرحله پر کردن و بسته بندی می شوند. محصول نهایی با گذر از لابراتوار های مجهز و کارشناسان خبره کنترل کیفی شده و با کیفیتی بی رقیب وارد بازار داخلی و خارجی می شود.

یکی ار افتخارات این شرکت استقبال بی نظیر مارکت جهانی از محصولات آن است که سبب شده سهمی در رشد و رونق اقتصادی و صادرات در کشور ایفا نماید. این محصولات همگی دارای مجوز های بهداشتی، سیب سبز سلامت، علامت استاندارد و پروانه بهره برداری هستند.

 

صادرات هویج رنده شده

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات