عرضه انواع سالاد الویه مرغ

عرضه سالاد الویه در اماکن مختلفی از جمله رستوران ها، فست فود، بوفه ها و سوپر مارکتها به اشکال گوناگونی است. برخی آنرا بصورت کلاب یا ساندویچ و برخی بصورت بخشی از سالاد بار عرضه می کنند. در سوپر مارکتها نیز می توان انواع سالاد آماده مصرف و سالاد الویه را با برند های مختلف و وزن های گوناگون یافت. اما بهترین سالاد الویه کدام است؟

 

عرضه سالاد الویه

انواع سالاد الویه

سالاد الویه، از جمله سالاد هایی است که می توان از آن وعده غذای اصلی نیز استفاده نمود. طرفداران سالاد الویه بخوبی می دانند که می توان این سالاد را متناسب با رژیم غذایی خود تهیه نمایند. استفاده از سس کم چرب و یا روغن زیتون این سالاد را در راستای سالادهای مربوط به رژیم لاغری نیز قرار می دهد. ترکیبات این سالاد تقریبا یکسان است اما از معروفترین و متداولترین آنها می توان به سالاد اولیه مرغ و سالاد الویه حاوی ژامبون یا کالباس اشاره کرد.

 

عرضه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه (Olivier Salad)

همانگونه که بیان شد سالاد الویه دارای انواع مختلفی است. ترکیبات اصلی این سالاد مغذی به قرار زیر است:

  • سیب زمینی بخار پز یا آب پز شده
  • خیار شور زیر خرد شده
  • هویج پخته رنده شده
  • نخود فرنگی
  • گوشت سینه مرغ پخته و رشته رشته شده یا کالباس ریز خرد شده
  • تخم مرغ آب پز رنده شده
  • نمک، فلفل و ادویه مناسب
  •  سس مایونز کم چرب
  • روغن زیتون و مقداری آب مرغ

سیب زمینی پخته شده را کاملا پوره کرده و در ظرف مناسبی تمامی مواد فوق را با هم ترکیب می کنیم. اگر مایل باشیم که در این سالاد از سس کمتری استفاده کنیم و آنرا رژیمی تر نماییم، می توان مقداری آب مرغ را با سس کم چرب ترکیب کرده و به مواد افزود. این سالاد پس از آماده شدن می بایست قبل از سرو چند ساعتی در یخچال بماند تا مزه ها بتوانند فرصت مناسبی برای ترکیب و تاثیرگذاری داشته باشند.

 

عرضه سالاد الویه

روش سرو و عرضه سالاد الویه

سالاد الویه را می توان در ظروف بزرگ به همراه تزئیناتی از سبزیجات مختلف، خیار شور، هویج، تخم مرغ آب پز، گوجه و زیتون ارائه نمود. و یا در مراسم خصوصی آنرا درون برشهایی از نان های مختلف تست و یا فرانسوی سرو کرد. اما یکی از متداول ترین روش های عرضه سالاد الویه در سوپرمارکت ها و رستورانها، عرضه سالاد الویه در قالب های بسته بندی شده در اوزان مختلف است که دارای طرفداران زیادی نیز هست. این سالاد بدلیل داشتن ترکیباتی که بسرعت در دمای نامناسب روبه فساد گذارده و تاریخ مصرف کوتاهی دارد، می بایست به روز تولید و عرضه شود.

کارخانجات بسیاری در راستای افزایش رضایت مشتریان و حمایت از مواد غذایی سالم، اقدام به تولید سالاد الویه مرغ یا کالباس و تولید انواع سالاد بسته بندی شده نموده اند که آنرا با برندهای مختلفی روانه بازار می کنند. نشان استاندارد و سیب سلامت، تاریخ تولید و مصرف، دمای مناسب نگهداری، مجوز تولید و پروانه بهره برداری از جمله مواردی است که می بایست به هنگام خرید بدان توجه نمود. قیمت مناسب سالاد های الویه آماده مصرف و بسته بندی شده کارخانه ای در کنار طعم دلچسب و رعایت موارد بهداشتی حین تولید و بسته بندی، از جمله دلایل استقبال افراد برای استفاده از انواع سالادهای بسته بندی و آماده مصرف می باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات