عرضه انواع سالاد رستورانی

عرضه انواع سالاد رستورانی بصورت وکیوم شده و دارای نشان استاندارد به سراسر کشور از جمله فعالیتهای شرکت خوشه سبز سلامت است که در کنار تولید انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف و نیز سبزی خوردن، سبزیجات ایرانی و خارجی در اوزان مختلف ارائه می نماید. کارشناسان فروش این مجموعه در تمام مدت روز، حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارش خرید می باشند. همچنین از طریق شماره های ثبت شده در این سایت نیز می توان نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمود.

 

قیمت سالاد فصل رستورانی

اهمیت عرضه انواع سالاد بصورت بسته بندی شده صنعتی در رستوران

خوشبختانه بدنبال افزایش حساسیت مشتریان و لزوم رعایت بهداشت در پروسه تولید انواع سالاد و سبزیجات، نظارت دقیقی بر نحوه ارائه سالاد در رستورانها و اماکن عرضه مواد غذایی از سوی ناظران بهداشتی صورت می پذیرد. این مهم سبب می شود دست بسیاری از افراد سودجو که بدون رعایت موازین بهداشتی در کارگاههای زیر زمینی، بدون داشتن مجوزهای لازم محصولات خود را به بازار عرضه می کردند، کوتاه شود. همچنین نحوه تولید و بسته بندی انواع سالاد در کارخانجات تولید سالاد، سبب افزایش طول مدت ماندگاری و حفظ ارزش غذایی سالاد و سبزیجات می گردد.

با خرید سالادهای بسته بندی شده از کارخانجات می توان علاوه بر برخورداری از انواع سالاد با کیفیت مناسب و تولید بهداشتی، از تنوع وزن و قالب این سالادها نیز با توجه به ضیافت و مکان سرو بهرمند شد. قیمت مناسب این سالاد، در قیاس با تهیه و خرید مواد اولیه، شستشو و ضدعفونی، ترکیب و سرو آن و برآوردنمودن هزینه های حمل و نقل، تولید و کارگری در رستورانها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. ضمن اینکه مشتری با اشتیاق و اطمینان بیشتری نسبت به سفارش سالادهای آماده مصرف و بسته بندی شده در رستورانها اقدام می نمایند.

 

عرضه انواع سالاد رستورانی

دلایل افزایش تقاضای مشتریان جهت استفاده از انواع سالاد بسته بندی شده در رستورانها

در گذشته داشتن سالاد بار یکی از ویژگی های رستوران های لاکچری محسوب می شد. لیکن امروزه با بالا رفتن دانش غذایی افراد و پیشرفت علم تغذیه و نیز استفاده از تکنولوژی در فرآیند تولید و بسته بندی مواد غذایی که مانند سالاد دارای حساسیت بالایی هستند، افراد هنگام استفاده از سالاد به موارد زیر اهمیت بیشتری می دهند.

  • تازگی و کیفیت مواد اولیه
  • نشان استاندارد و سیب سبز سلامت
  • تاریخ تولید و انقضای انواع سالاد که همین مسئله سبب از رونق افتادن سالاد بار می شود
  • بسته بندی انواع سالاد
  • سهولت دسترسی و بهرمندی از سالاد

 

راه اندازی خط تولید انواع سالاد

از دیگر خدمات شرکت خوشه سبز سلامت در حوزه تولید و عرضه سالاد و سبزیجات

برخورداری از بزرگترین خط تولید سالاد و سبزی تمام اتوماتیک و کارشناسان فنی و لابراتورهای پیشرفته در شرکت خوشه سبز سلامت، سبب گردید تا این شرکت بتواند در کوتاه ترین زمان نسبت به تولید انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف بر اساس بالاترین ظرفیت سفارش اقدام نماید. همچنین برخورداری از تیم حرفه ای و مجهز پخش امر توزیع و پخش انواع سالاد بسته بندی را با رعایت زنجیره سرما به تمام نقاط ایران را فراهم نموده است. عرضه انواع سالاد رستورانی در این شرکت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود و سبب معرفی محصولات شرکت به صورت چهره به چهره توسط مشتریان در سراسر ایران شده است.

صادرات محصولات این شرکت از دیگر فعالیت هایی است که در راستای عرضه مواد غذایی آماده و بهداشتی با توجه به تقاضای بازار هدف انجام می شود. امروزه می توان محصولات این شرکت را در روسیه، عراق، کشورهای حوزه خلیج فارس و نیز اروپا براحتی یافت و از آن بهرمند شد. این مسئله نشان دیگری از تایید کیفیت و تازگی محصولات این شرکت در کنار علامت استاندارد می باشد که توانسته گوی سبقت را در چنین بازارهایی از هماتایان خود برباید.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات