عرضه اینترنتی سالاد یونانی

عرضه اینترنتی سالاد، یکی از نوین ترین روش های معرفی محصولات و جذب مشتری در سطح وسیع می باشد. البته باید توجه داشت همانگونه که بازار هدف گسترش می یابد، توان پاسخ گویی و فراهم نمودن سفارشات نیز باید افزایش یابد. از این جهت برخورداری از سایت و یا فروشگاه اینترنتی مناسب تمام واحد های تولیدی نیست.

 

عرضه اینترنتی سالاد و محصولات غذایی تازه

سالاد یونانی ، سالاد سزار، سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد میوه و بسیاری دیگر از انواع سالادبسته بندی و آماده مصرف، از جمله محصولاتی هستند که می توان با قرار دادن عکس سالاد و توضیحاتی درباره ترکیبات و مشخصات ظرف و وزن آن در سایت یا فروشگاههای اینترنتی نسبت به فروش آن اقدام کرد. اما فروش محصولات غذایی بویژه سالاد که می بایست بصورت تازه بدست مصرف کننده برسد، چگونه بروش اینترنتی میسر خواهد بود. برخورداری از شرایط زیر تا حدودی می تواندسبب موفقیت عرضه انواع سالاد و سبزیجات در سایت یا فروشگاه اینترنتی شود.

  • برخورداری از تیم فروش حرفه ای و سفارش گیری آنلاین
  • درج شماره های تماس مستقیم بر روی سایت جهت ایجاد ارتباط بیشتر
  • درج آدرس و شماره تلفن کارخانه تولید محصول بر روی بسته بندی
  • تعهد به حفظ حقوق مشتری در خصوص بازپس گیری محصولات در صورت وجود هر گونه اشکال فنی و کیفی هنگام تحویل
  • داشتن تیم حرفه ای پخش و رعایت زنجیره سرما هنگام توزیع
  • برخورداری از ظرفیت تولید روزانه با حجم بالا

 

عرضه اینترنتی سالاد

طرفداران سالاد یونانی و سالاد های خارجی

با گسترش فرهنگ غذایی و تبادل آن با سایر کشورها و نیز به موازات واردات و یا کشت گلخانه ای انواع سبزیجات، امروزه می توان انواع سالاد ها را در هر کجای جهان یافت. سالاد یونانی از جمله سالاد هایی است که ضمن برخورداری از ترکیبات ویژه مانند کاهوی فرانسوی، دارای سس مخصوصی است که طعم و مزه این سالاد را یونیک و منحصر به فرد توانند کرده است. بطوریکه طرفداران آن جهت مصرف این سالاد خوشمزه راه طولانی را تا رستوران و فست فودی های خاصی می پیمایند تا بتوانند تجربه بهرمند شدن از این سالاد را با دستورالعمل و طرز تهیه ویژه آن کسب نمایند.

شرکت خوشه سبز سلامت، تولید انواع سالاد ایرانی و خارجی را در بسته بندی های شکیل و کیفیت بی نظیری از طعم و تازگی مواد، تولید و روانه بازار نموده است. این شرکت با در اختیار داشتن بزرگترین و مجهز ترین خط تولید سالاد در ایران، کلیه محصولات خود را با نشان استاندارد و با بالاترین ظرفیت تولید روزانه عرضه می دارد. بهرمندی از دستگاههای تمام اتوماتیک و تیم کارشناسان کنترل کیفی و سرآشپزهای بین المللی، کیفیت و طعم این سالاد را تضمین می کند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات