سالاد شیرازی بسته بندی

عرضه سالاد شیرازی آماده و بسته بندی شده

تولید و عرضه سالاد شیرازی  آماده و بسته بندی شده در کارخانجات بر اساس ایجاد دسترسی آسان به خوشمزه ترین و تازه ترین انواع سالاد و با کمترین هزینه انجام می شود. تولید و تحویل به موقع سالاد شیرازی که بصورت تکنفره در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد امکان بهتری برای پذیرایی در هر مکان و با هر تعداد میهمان را فراهم می کند.

تولید سالاد شیرازی که یکی از اصیل ترین سالاد ها با قدمتی دیرین در بین ایرانیان و حتی در سطح جهان است تنها دو راه وجود دارد. اول اینکه خودمان دست به تهیه مواد اولیه زده و آنرا تولید کنیم و را ه دیگر این است که آنرا بصورت آماده شده خریداری و به مصرف برسانیم.

 

عرضه سالاد شیرازی آماده

 

طرز تهیه سالاد شیرازی

مواد اولیه و تشکیل دهنده سالاد شیرازی بسیار ساده و در دسترس است کافی است چند عدد خیار تازه را ریز خرد کرده و با گوجه فرنگی و پیاز تازه و ریز شده ترکیب کنیم. اکنون نوبت افزودن چاشنی است که برای مزه دار کردن و هضم بهتر این سالاد خوشمزه می توان از آبغوره یا آب لیموی تازه به اضافه روغن زیتون، نمک، فلفل و سبزیجات معطری مثل نعنا ، آویشن یا سبزیجات کوهی استفاده کرد. بهمین سادگی این سالاد پر طرفدار آماده شد.

 

عرضه سالاد شیرازی بسته بندی

مزیت خرید سالاد شیرازی آماده

نکته ای که در این میان باید بدان توجه کرد استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب و آماده سازی آن است که آماده سازی آن باید در کمترین فاصله با زمان سرو باشد. گوجه و خیار مخصوصا پس از خرد شدن و افزودن نمک، آب میان بافتی خود را پس می دهند و این موضوع سبب می شود خیلی زود طراوت و تازگی خود را از دست داده و تردی اولیه را نداشته باشند. بنابراین تولید این سالاد باید در زمانی صورت گیرد که این مواد، ضمن داشتن فرصت کافی برای مزه دار شدن، همچنان با طراوت باقی بمانند.

اما گاهی فرصت مناسب برای انجام این کار نیست و یا مصرف کننده شرایط تهیه و خرید مواد اولیه و آماده سازی آنرا ندارد و یا نحوه پذیرایی به گونه ای است که میزبان ترحیح می دهد بجای استفاده از سالاد بار و سلف سرویس که مستلزم قرار دادن انواع سالاد در معرض هوای آزاد است آنرا بصورت وکیوم شده و تکنفره به میهمانان خود عرضه کند. در چنین شرایطی استفاده از انواع سالاد آماه و بسته بندی شده که در بازار موجود است می تواند گزینه خوبی باشد.

توجه به تاریخ تولید وانقضا و شرایط نگهداری این محصولات که بطور حتم بر روی انواع سالاد های آماده و بسته بندی شده کارخانه ای یا صنعتی درج شده حائز اهمیت است. عرضه و پخش سالاد شیرازی مانند سایر سالاد ها با حفظ زنجیره سرما و دمای مناسب نگهداری آن انجام می شود. قیمت انواع سالاد بسته بندی شده بر اساس وزن آن تعیین و ار طریق کارشناسان فروش اعلام می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات