فروشگاه اینترنتی سالاد شیرازی

فروشگاه اینترنتی سالاد، با عرضه انواع سالاد ایرانی مانند سالاد شیرازی و سالادهای خارجی بسته بندی شده، نقش زیادی در کاهش هزینه تولید برای مصرف کنندگان دارد. البته نکته حائز اهمیت در خرید اینترنتی سالاد، حصول اطمینان از کارخانه تولیدی، کیفیت محصولات و اعتبار سایت است.

 

فروشگاه اینترنتی سالاد

 

آیا خرید سالاد بسته بندی شده از کارخانجات به صرفه است

اهمیت سالاد و نقش آن در رژیم غذایی سبب می شود با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت بتوان در ترکیبات و طعم آن تنوع ایجاد نمود. به این ترتیب می توان افراد را به خوردن این خوراکی مغذی ترغیب نمود. اما برای اینکه از ارزش غذایی سالاد بهرمند شویم، لازم است که سبزیجات و مواد اولیه موجود در آن تازه و درجه یک باشند. از اینرو تهیه سالاد نیازمند خرید روزانه مواد اولیه، بویژه سبزیجات است. شستشو و ضد عفونی سبزیجات، آبگیری و خرد کردن و ترکیب مواد جهت تهیه و تولید انواع مختلف سالاد ایرانی و خارجی با استفاده از دستورالعمل اصلی هریک، خود پروسه دیگری است که نیازمند  برخورداری از فضا، زمان و دانش کافی است.

اگز میزان وقت، انرژی و هزینه ای را که صرف تولید سالاد می شود را برسی کنیم، در می یابیم که خرید سالاد بسته بندی شده دارای نشان استاندارد، تا چه حد می تواند به صرفه باشد. ضمن اینکه در این حالت می توان در هر روز از انواع سالاد، با برترین کیفیت و اطمینان از سلامت و بهداشت آن در کوتاهترین زمان و مناسب ترین قیمت برخوردار بود. اهمیت خرید سالاد آماده مصرف از کارخانجات معتبر بویژه در رستوران، تالار، کترینگ های برگزاری مراسم و تشریفات، فست فود ها و حتی سوپر مارکتها که مجبور به ارائه انواع سالاد با نشان استاندارد بصورت روزانه در حجم و تعداد بالایی هستند، بیشتر خودنمایی می کند.

 

فروشگاه اینترنتی سالاد

فروشگاه اینترنتی سالاد و خرید آنلاین

بسیاری از کارخانجات از روشهای مدرن بازاریابی و فروش جهت عرضه محصولات خود استفاده می مایند. این روش بویژه در شهرهای بزرگ، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. از جمله این روش ها، ایجاد سایت یا فروشگاه اینترنتی جهت معرفی و فروش محصولات است. در این قبیل سایت ها می توان انواع مختلف محصولات را مشاهده و از مشخصات بسته بندی، ابعاد ظروف، ترکیبات سالاد و قیمت آنها مطلع شد. برخی از فروشگاههای اینترنتی با قراردادن امکان ثبت آنلاین سفارشات و درگاه بانکی محصولات خود را عرضه می دارند. برخی دیگر با ایجاد راههای ارتباطی از جمله شماره های تماس، پاسخگوی سفارشات مشتریان هستند.

شرکت خوشه سبز سلامت، تولید کننده انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف، سبزی خوردن، سبزیجات ایرانی و خارجی سورت شده، ذرت و صیفیجات خرد یا سورت شده، انواع ترشی، شور و زیتون می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن مزارع زیر کشت و گلخانه های اختصاصی و با بهرمندی از مواد اولیه تازه و تجهیزات تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد و سبزیجات، محصولات با کیفیت خود را با نشان استاندارد در بازار داخلی و خارجی عرضه می نماید. مدیران و کارشناسان فروش این مجموعه در هرساعتی از روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره در زمنیه انتخاب پر فروش ترین محصولات می باشند.

 

فروشگاه اینترنتی سالاد

سالاد شیرازی بسته بندی شده در فروش اینترنتی سالاد

سالاد شیرازی یکی از انواع سالادهایی ست که در ایران طرفداران زیادی دارد. برای تهیه سالاد شیرازی  نیز مانند سایر انواع سالاد لازم است تا مواد اولیه بصورت تازه تهیه شوند. مواد اصلی این سالاد را خیار ، گوجه فرنگی  و پیاز تشکیل می دهند. پس از شستشو و ضد عفونی صحیح مواد، می بایست در اندازه های بسیار کوچک خرد شده و با هم ترکیب شوند. چاشنی این سالاد اغلب سبزیجات معطر، نمک و فلفل، آبغوره یا آبلیموی تازه و روغن زیتون است. مدت ماندگاری مواد در این سس بسیار حائز اهمیت است. زیرا ماندن بیش از حد مواد درد این سس سبب از تغییر شکب و بافت گوجه وخیار شده و از تردی و تازگی آن می کاهد. همچنین تاثیر زیادی در مزه سالاد خواهد داشت.

هنگام خرید سالاد شیرازی بصورت بسته بندی مانند هر سالاد دیگری باید به تاریخ تولید و انقضا و نیز دمای مناسب نگهداری آن توجه نمود. اگرچه برخی ار کارخانجات تولید سالاد، سالاد شیرازی را با سس مخلوط نکرده و آنرا بصورت جداگانه عرضه می کنند و لی در این صورت نیز، مجاورت و ماندگاری خیار، گوجه و پیاز به مدت طولانی سبب تغییر طعم آنها خواهد شد. اغلب ماندگاری سالادهای بسته بندی با رعایت دمای مناسب بین سه تا پنج روز است، که لازم است کل مدت این زمان، در اختیار خریدار قرار گیرد. رعایت این نکات در فروش اینترنتی سالاد سبب افزایش رضایت مصرف کننده خواهد بود.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات