فروش اینترنتی سالاد رستورانی

فروش سالاد رستورانی شامل انواع سالاد در وزن های مختلف تکنفره و دیسی است. سالادهای بسته بندی شده و آماده مصرف نیازمند برخورداری از کیفیت بالای بسته بندی و تازگی مواد اولیه است که پس از انجام آزمایشات کنترل کیفی و بهداشتی، با نشان استاندارد روانه بازار می شوند.

 

فروش سالاد رستورانی

فروش انواع سالاد رستورانی

یکی از بهترین انواع سالاد هایی که امروزه به صورت اینترنتی نیز در بازار به فروش می رسد، سالاد رستورانی بوده که تقاضای زیادی دارد. این سالادها با توجه به لزوم اهمیت رعایت بهداشت و توجه ناظران و متقاضیان به علامت استاندارد و نشان سیب سلامت، در کارخانجات تولید سالاد تهیه و تولید می گردند. انتخاب مواد اولیه مرغوب و تازه از اساسی ترین بخش تولید است. پس از آن بکارگیری تجهیزات و دستگاههای تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد، میزان آلودگی مواد را به حداقل می رساند.بهرمندی از سرآشپزهای بین المللی و کارشناسان تغذیه، سبب تولید انواع سالاد و سس مخصوص آن با طعم و مزه مناسب، مطابق با دستور العمل اصلی هر سالاد می شود.

کارشناسان کنترل کیفی از ابتدای ورود مواد اولیه تا تکمیل تولید و بسته بندی انواع سالاد، آن را بارها مورد آزمایشات گوناگون انگلی و میکروبی قرار می دهند. به همین دلیل با استقرار لابراتوراهای مجهز در کارخانه، محصولات سالم و با کیفیتی از خط تولید خارج و جهت عرضه آماده می شود.

سالادهای رستورانی انواع مختلفی دارد. از پر فروش ترین این سالادها می توان به سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد سزار اصل ایتالیایی، سالاد یونانی، سالاد کلم، سالاد اسفناج و سالاد میوه اشاره نمود. بسته بندی این سالادها همگی از نوع وکیوم شده بهمراه تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) می باشد.

 

فروش سالاد رستورانی

 مزایا و معایب فروش اینترنتی انواع سالاد آماده مصرف

سالاد ها با توجه به نوع استفاده ای که دارند، دارای قالب هایی با سایز های مختلف هستند. همچنین وزن های مختلفی از سالاد را می توان سفارش داد. رستوران ها از مهمترین مراکزی هستند که بیشترین تقاضا را برای خرید سالاد دارند. این مسئله سبب شده شرکت ها و کارخانجات زیادی جهت تولید و فروش سالاد رستورانی اقدام نمایند.

روش های مختلفی برای عرضه و فروش انواع سالاد آماده مصرف وجود دارد. یکی از این روشها فروش اینترنتی است. شرکتهای بزرگ و معتبر با دراختیار داشتن محصولات متعدد اقدام به راه اندازی سایت جهت ارائه و معرفی محصولات خود می نمایند. از آنجایی که سالاد از جمله محصولاتی است که می بایست بطور تازه سرو شود، لازم است تا واحد تولیدی، امکان تولید روزانه و پخش انواع سالاد بسته بندی شده را در بالاترین ظرفیت داشته باشد. زیرا در فروش اینترنتی بدلیل گستردگی بازار هدف، گاهی حجم تقاضا و پراکندگی مسیر بسیار بالا خواهد بود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات