فروش سالاد دیسی بسته بندی

فروش سالاد دیسی و سبزی خوردن با ترکیبات و وزن های مختلف یکی از پر تقاضاترین انواع بسته بندی، مناسب تشریفات و مراسم و بیشتر مورد استقبال تالار ها و رستوران ها است. تولید و عرضه انواع سالاد و سبزی تکنفره و دیسی در سراسر ایران و صادرات موفق آن به سایر کشورها بویژه روسیه و اروپا از جمله دستاوردها و خدمات این مجموعه است.

استفاده از سالاد ها در زندگی روزمره اهمیت فراوانی دارد، زیرا سالاد دارای انواع ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن است، که روزانه باید از آن استفاده شود. به همین علت مصرف انواع سالاد در وعده های غذایی مختلف در طول شبانه روز توصیه می شود. جهت نیل به این مقصود و سهولت دستیابی به انواع سالاد در هر شرایط و موقعیتی، کارخانجات تولید سالاد اقدام به تولید انواع سالاد در وزنهای مختلف و ترکیبات متفاوت نموده اند.

 فروش سالاد دیسی و تکنفره

آنچه در بین تولید انواع سالاد آماده مصرف در این کارخانه مشترک است، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه و بهرمندی از مجهز ترین خط تولید سالاد و سبزیجات و نیز بکارگیری کارآمد ترین کارشناسان زبده در امر تولید و آزمایشات کنترل کیفی در لابراتورهای مجهز در کارخانه است. داشتن مجوز های مورد نیاز جهت تولید و بهره برداری و نیز ارایه تست کنترل کیفی و عدم آلودگی تحت نظر ناظران بهداشتی جهت دریافت سیب سلامت و سایر تائیدیه های بهداشتی از دیگر مشخصات محصولات این کارخانه است. بر روی بسته بندی محصولات، جدول ارزش غذایی هر محصول در کنار تاریخ تولید، مدت زمان مطلوب ماندگاری و شرایط و دمای مناسب نگهداری درج گردیده است.

تعهد به حفظ سلامتی افراد، حفظ خواص انواع سالاد و ارزش غذایی سالاد و سبزیجات همواره سرلوحه کار و عملکرد این شرکت بوده و با تکیه بر رضایت روز افزون مشتریان اقدام به تولید، توزیع و صادرات محصولات تازه و کاملا بهداشتی  خود در سراسر ایران و حضور در عرصه بین الملل نموده است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات