فروش سالاد تکنفره

فروش سالاد فصل تکنفره بسته بندی رستورانی

سالاد فصل بسته بندی رستورانی در قالب های تکنفره معمولا دارای وزن ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۵۰، ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم می باشد. لیکن اماکنی مانند فست فود یا بوفه ها، از وزن های بیشتری نیز برای ارائه سالاد فصل استفاده می کنند. از مهمترین ویژگی اینگونه سالاد های بسته بندی، تازگی، مرغوبیت، نشان استاندارد غذایی و قیمت مناسب آن است.

 

سالاد فصل بسته بندی رستورانی

تضمین سلامت انواع سالاد

برای اینکه سلامت سالاد رستوران خود را تضمین کنید چه تمهیدی اندیشیده اید؟ چه ویژگی برای  بسته بندی  سالاد های رستوران خود در نظر دارید که  ضمن مشتری پسند بودن نگهداری از آنها در سردخانه به لحاظ چیدمان راحت باشد و ماندگاری تعریف شده بر روی محصول رعایت شود؟

اگر هنوز پاسخی برای این قبیل سوالات خود نیافته اید تنها کافی است به ما اعتماد کنید. قطعا سالها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع سالادهای بسته بندی شده و عرضه و پخش آن به رستورانها و اماکن تهیه غذا سوالی را بی پاسخ رها نکرده است و با آشنا بودن به تمامی جوانب کار برای تک تک آنها تمهیدی فراهم شده است.

 

سالاد فصل بسته بندی رستورانی

سالاد فصل بسته بندی رستورانی دارای چه ویژگی هایی است

یکی از عواملی که سبب می شود مصرف کنندگان و بازرسان غذا و دارو با توسل به آن به اطمینان بالایی از سطح سلامت محصولی دست یابند، برخورداری از نشان استاندارد و سیب سبز سلامت آن محصول است.

کلیه محصولات این شرکت علاوه بر دارا بودن این نشان، از بدو ورود مواد اولیه در خط تولید سالاد، مورد انواع آزمایشات اپتیکال و کیفی قرار گرفته و در نهایت محصول تولید شده در آزمایشگاههای مجهز موجود در کارخانه زیر نظر کارشناسان منخصص مورد ارزیابی و انواع تست ها جهت اطمینان از عدم آلودگی های انگلی و میکروبی قرار می گیرند. سپس تحت جدیدترین متد بسته بندی مواد غذایی توسط دستگاههای مدرن این کارخانه بسته بندی و در سردخانه قرار می گیرند. ارسال و پخش انواع سالاد بسته بندی با حفظ زنجیره سرما و رعایت دمای مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد.

از دیگر مزیت های سالاد فصل بسته بندی و سایر محصولات این کارخانه می توان به ابعاد و زیبایی ظروف و سهولت سرو آن اشاره نمود. یکی از امتیازات این شرکت برخورداری از امکانات و دستگاههایی است که می تواند با توجه به مکان و فضای میزبانی ابعاد و شکل ظروف را در قالب های مختلف ارائه نماید.

افراد می توانند با برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش این مجموعه در طول روز ضمن اخذ قیمت و اطلاع از تخفیفات ویژه از مشاوره آنها نیز در جهت ارائه پیشنهاد جهت تعیین وزن، ظرف و ترکیبات انواع سالاد با توجه به مکان، فضای میزبانی و نوع مراسم خود بهرمند شوند. جهت سهولت دسترسی متقاضیان محترم فروش انواع سالاد فصل تکنفره و دیسی، سالاد سزار، سالاد میوه، سالاد اسفناج، سالاد یونان، سالاد شیرازی، سالاد کلم و سایر انواع سالاد های ایرانی و خارجی و نیز انواع سبزی خارجی و سببزی خوردن نیز  از همین طریق امکان پذیر می باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات