فروش سبزیجات خارجی سورت و بسته بندی شده

فروش سبزیجات خارجی، بصورت سورت شده و در بسته بندی های مناسب، در اوزان مختلف یکی از خدمات ارزشمند این شرکت بشمار می رود. این کارخانه ضمن برخورداری از بزرگترین و مجهز ترین خط تولید سالاد و تهیه و تولید انواع سالاد ایرانی و خارجی آماده مصرف، امکان بهره برداری انواع سبزیجات را از مزارع و گلخانه های بزرگ زیر کشت خود را دارد. همچنین می تواند با وارد کردن بذر یا نشا سبزیجاتی که در ایران امکان کشت آن فراهم نیست در محیط گلخانه به پرورش و کشت آن بپردازد.

 

فروش سبزیجات خارجی

معروفترین سبزیجات خارجی و مورد مصرف آنها در ایران

سبزیجات بدون شک منبع ارزشمندی از انواع ویتامین ها هستند. از این رو در تمامی انواع رژیم های غذایی دارای جایگاه ویژه ای می باشند. لزوم مصرف انواع سبزیجات در برنامه غذایی در تمامی سنین مورد تایید کلیه پزشکان تغذیه بوده و  هست. هر فردی بر اساس ذائقه و سیستم گوارش خود از سبزیجات به اشکال مختلفی استفاده می کند. برخی آن را بصورت پخته و برخی جهت بهرمندی هر چه بیشتر خواص سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، بصورت خام آنها را مورد استفاده قرار می دهند. خوشبختانه سبزیجات دارای گونه های فراوانی هستند که براحتی می تواند پاسخگوی هر مزاج و سلیقه ای باشد.

 

فروش سبزیجات خارجی

یکی از پر کاربردترین روش مصرف سبزیجات، استفاده از آنها در انواع سالاد بوده که با ترکیب چند نوع سبزی خاص و افزودن چاشنی های دلخواه می توان وارد دنیای رنگارنگ و لذیذ سالاد ها شد. از سالاد می توان بعنوان پیش غذا و حتی غذای اصلی در همه فرهنگ های غذایی استفاده می شود. تنوع سالاد ها به سبب گونه های متعدد سبزیجات به حدی است که براحتی می توان ده ها صفحه از منوی غذای خود را تنها به نوع خاصی از سبزی و سالادهای حاصل از آن اختصاص داد. اما با توجه به فرهنگ غذایی و ذائقه ایرانی، برخی از سبزیجات طرفداران بیشتری دارند.

فروش سبزیجات خارجی

کاهو را می توان شاه سبزیجات در بین انواع مختلف سبزی های مورد استفاده در انواع سالاد دانست. با قرار دادن کاهو (که خود دارای انواع مختلفی است) در کنار سایر سبزی و صیفی جات، می توان صدها مدل سالاد از آن تولید کرد که مورد استقبال اکثر مردم در سراسر دنیا قرار گیرد. در زیر به پر طرفدارترین سبزیجات خارجی در ایران می پردازیم که کاربرد فراوانی در انواع غذاها بویژه در سالاد دارند.

  • نعنا فلفلی
  • نعنا سیب
  • نعنا موهیتو
  • سوییس چارد (Switzerland Chard)
  • کیل (Kale)
  • کاهو فرانسوی
  • بی بی اسفناج
  • روکولا (Rukola)
  • ریحان ایتالیایی
  • کینوا (Kinawa)

فروش سبزیجات خارجی

فروش سبزیجات خارجی

بدنبال استقبال فراوان از انواع سالاد آماده مصرف تولید شده در این کارخانه و تنوع فراوان محصولات این شرکت، سبزیجات سورت شده، شسته و خرد شده نیز مورد تقاضای فراوانی از سوی مشتریان داخلی و خارجی شرکت قرار گرفت. از این رو این سبزیجات در بسته بندی های کاملا مناسب جهت صادرات، در اوزان مختلف تولید و در اختیار متقاضیان محترم قرار می گیرد. توجه به تازگی، مرغوبیت، ارگانیک بودن و بسته بندی محصولات مواردی است که سبب شده این محصولات براحتی وارد بازار خارجی شده و با استقبال چشمگیری همراه باشد.  قیمت مناسب این محصولات بدلیل حذف واسطه های فروش و ارتباط آسان با کارشناسان فروش این مجموعه گامی دیگری است که در جهت افزایش رضایت مشتریان حاصل شده است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات