فروش عمده سالاد

فروش عمده سالاد در تهران

فروش عمده سالاد شرایط و تخفیفات ویژه ای را برای خریدار ایجاد می کند. از آنجایی که انواع سالاد های آماده مصرف با اتمسفر اصلاح شده بسته بندی و کیوم می شوند دارای مدت زمان ماندگاری تا چهار روز، در دمای بین ۱ تا ۴ درجه سانتی گراد هستند. بنابراین با خرید عمده می توان ضمن تامین نیاز روزانه از تخفیف ویژه آن نیز بهرمند شد.

تهران را می توان بزرگترین بازار خرید سالاد بشمار آورد. زیرا هم جمعیت زیادی داشته و هم افراد به دلیل تامین ویتامین های لازم بدن برای کم کردن عوارض ناشی از آلودگی به مصرف سالاد اهمیت می دهند. به همین دلیل شرکت های زیادی هستند که سالاد را به صورت عمده در این شهر عرضه می کنند.
بسیاری از کارخانجات بزرگ تولید سالاد در تهران و حومه آن متمرکز شده اند و سهم زیادی از تولیدات خود را به شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان، مشهد و شیراز عرضه می کنند. تالار ها، رستورانها و کترینگ های تشریفات و ادارات بیشترین متقاضی خرید انواع سالاد آماده مصرف هستند. این اماکن با توجه به نیاز روزانه اغلب خرید های خود را بصورت عمده انجام می هند.

مزیت خرید و فروش عمده سالاد

بسیاری از تولید کنندگان سالاد و سبزیجات آماده و بسته بندی شده از جمله این مجموعه برای مشتریان وفادار خود که خریدهای مداوم داشته و یا بصورت عمده و تعداد بالا خرید می کنند شرایط ویژه و تخفیفات خاصی را در نظر می گیرند. این تخفیفات می تواند بصورت قرار دادن سس و یا تعداد بیشتری سالاد علاوه بر سفارش مشتریان و یا کم کردن درصدی از قیمت آنها باشد.

توزیع و پخش سالاد حتما باید توسط ماشین های یخچال دار جهت حفظ زنجیره سرما صورت پذیرد. از این رو با خریئ و فروش عمده از هزینه اضافی حمل بار در دفعات جلو گیری می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات