قیمت سالاد شیرازی

قیمت بهترین سالاد شیرازی بسته بندی

بهترین قیمت سالاد شیرازی بسته بندی شده و سایر انواع سالاد آماده مصرف را می توانید از کارشناسان فروش مجرب این شرکت که دارای بزرگترین خط تولید سالاد و پخش انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف در ایران است، بخواهید.

 

قیمت سالاد شیرازی

مزایای بهرمندی از سالاد بسته بندی

دست اندر کاران ارایه محصولات غذایی فروش خود را با قرار دادن سالاد های بسته بندی شده و بهداشتی تولید شده در کارخانجات معتبر که با رعایت مجوز های بهداشتی و درج تاریخ تولید و انقضا محصولات خود را ارایه می کنند، بالا تر می برند. با گسترده تر کردن محصولاتی از این دست در کنار منوی غدایی ( ویژه رستورانها، کترینگ، تالار ها، بوفه، فست فود، مراسم شخصی و تشریفات ) یا در قفسه های فروش ( سوپر مارکت ها و فروشگاههای عرضه مواد غذایی ) می توانید ضمن ایجاد رضایت بیشتر مشتریان بدلیل در دسترس بودن هر گونه درخواستی، خاطر خود را بابت فروش محصولی تازه و بهداشتی و تحویل به موقع سفارشاتتان  آسوده نمایید. به این ترتیب بر میزان فروش خود افزوده و فهرست محصولات خود را افزایش می دهید.

تنها کاری که باید انجام شود تحقیق درباره محل تولید و مناسب بودن قیمت این گونه سالاد است. قطعا با یکبار امتحان کردن، ضمن اینکه از طعم و مزه آن لذت خواهید برد از قیمت مناسب و کیفیت بالای تولید و پخش نیز رضایت کافی خواهید داشت. این مجموعه با عرضه انواع سالاد بسته بندی بهترین پاسخگو برای چنین درخواستی در سراسر ایران می باشد.

 

قیمت سالاد شیرازی

 تعیین قیمت فروش سالاد شیرازی

قیمت انواع سالاد بسته بندی مانند سایر انواع سالاد آماده بر اساس مواردی از سوی تولید کننده تعیین می گردد. از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن سالاد
  • ظرف سالاد
  • نوع بسته بندی
  • قیمت روز مواد اولیه
  • سفارش مشتری

سالاد شیرازی دارای ترکیبات مشخصی است. اما گاهی مشتریان تقاضای افزودن اقلامی مانند: زیتون، جعفری، نعنا، فلفل دلمه و مواردی نظایر آن را می دهند. این موارد هنگام تولید سالاد شیرازی به آن افزوده می گردد و می تواند در قیمت محصول تاثیر گذار باشد. خرید مستقیم از شرکت ها و تولید کنندگان سالاد به صرفه تر خواهد بود. شرکت خوشه سبز سلامت از مشتریان وفادار خود که با تکرار سفارش خرید خود بطور روزانه و یا بصورت عمده از محصولات این شرکت حمایت می کنند، با ارائه تخفیفات ویژه ای قدردانی می نماید. پخش انواع سالاد با رعایت دمای ۱ تا ۴ درجه سانتیگراد که مناسب برای نگهداری سالاد می باشد و توسط سردخانه و ماشین های یخچال دار انجام می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات