سالاد کلم تکنفره

قیمت بهترین سالاد کلم بسته بندی تکنفره

قیمت سالاد کلم تکنفره که یکی از انواع سالاد آماده مصرف و بسیار پر فروش است از جمله مواردی است که دارای تنوع زیادی است. طعم و چاشنی های این سالاد و کیفیت مطلوب سبزیجات و ترکیبات آن از جمله مواردی است که در کنار قیمت مناسب آن می تواند در خرید این محصول تاثیر گذار باشد.

مشخصات بهترین سالاد کلم بسته بندی

مزه دار کردن کلم و ترکیبات سالاد کلم امری است که نیازمند دقت و تجربه است. زمان مشخصی که این سالاد جهت باقی ماندن در سس و حفظ ارزش غذایی سالاد نیازمند است، همجنین چاشنی ها و ترکیبات سس این سالاد می تواند سهم بسزایی در طعم نهایی داشته باشد. توجه به شستشو و ضد عفونی صحیح سبزیجات و خرد کرن آنها بصورت یکدست که در این کارخانه با توجه به آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت می پذیرد نیز نکته قابل تاملی است که باید در ارزیابی بهترین سالاد کلم مد نظر قرار گیرد. بسته بندی این محصول بروش نوین و با استفاده از فن آوری های نوین بسته بندی موضوعی است که امروزه افراد و کارشناسان تغذیه در انتخاب مواد غذایی بدان توجه ویژه دارند.

 

قیمت بهترین سالاد کلم

مجموعه عوامل تعیین کننده قیمت سالاد کلم تکنفره

سالاد کلم بصورت تکنفره در بسته بندی های لیوانی و قالب های متفاوت دیگری در بسیاری از فست فودها، رستوران، مارکت و کترینگ ها عرضه می شود. توجه به کیفیت برتر این قبیل سالادها  از قبیل مواد اولیه درجه یک و مرغوب و کسب اطلاعاتی نظیر  مشخصات تولید کننده، علامت استاندارد غذایی، پروانه بهره برداری و تاریخ تولید و انقضای مندرج بر روی بسته بندی که تنها توسط کارخانجات دارای مجوز قابل ارایه است، خیال هر مصرف کننده ای را بابت خرید و مصرف چنین محصولی آسوده می کند.

قیمت این قبیل سالاد ها در کنار کیفیت مطلوب طعم و بسته بندی آن، قابل ملاحظه است. طی تماس با کارشناسان فروش این مجموعه و برخورداری از انواع تخفیفات موجود، از این نظر نیز به سهولت به منظور نظر خود خواهید رسید. فریب افراد سود جویی که با تولید چنین محصولاتی در کارگاههای زیر رمینی بدون رعابت اصول بهداشتی با قیمت های نازل اقدام به فروش می کنند نخورید و سلامتی خود و خانواده تان را به بهایی  ناچیز به خطر نیندازید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات