قیمت خرید سالاد بسته بندی رستورانی

قیمت خرید سالاد بسته بندی در رستوران ها و مراکز عرضه غذا همواره مورد توجه بسیاری ار مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. از این رو شرکت خوشه سبز سلامت دارنده بزرگترین خط تولید سالاد و سبزی در ایران، محصولات با کیفیت و دارای نشان استاندارد خود را با مناسب ترین قیمت، در بازار داخلی و خارجی عرضه می دارد.

 

قیمت خرید سالاد بسته بندی

انواع سالاد های بسته بندی

از آنجاییکه سالادهای بسته بندی شده دارای تنوع می باشند، شرکت خوشه سبز سلامت با بکارگیری آخرین تکنولوژی روز در خط تولید خود و برخورداری از کادر مجرب، نسبت به تهیه و توزیع انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف، با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام می کند. تنوع در محصولات این شرکت باعث شده طیف گسترده ای از مصرف کنندگان و مشتریان، از این محصولات استقبال نموده و نسبت به ارائه سفارش روزانه آن اقدام نمایند. این تنوع شامل تولید انواع سالاد های زیر، سبزی خوردن، سبزیجات استوایی، سبزی خورشتی، صیفی جات و سبزیجات خرد شده یا رنده شده، قالب های تکنفره و دیسی و در اوزان مختلف است.

  • سالاد فصل
  • سالاد یونانی
  • سالاد سزار اصل ایتالیایی
  • سالاد کلم
  • سالاد شیرازی
  • سالاد میوه
  • سالاد اندونزی
  • سالاد تایلندی

تولید و توزیع سالاد و سبزی بسته بندی

چرا رستورانها موظف به استفاده از سالادهای بسته بندی شده هستند

به دلیل مجهز بودن کارخانجات تولید سالاد بسته بندی به آزمایشگاه و فعال بودن واحد کنترل کیفی که وظیفه کنترل کیفیت مواد اولیه و نظارت بر تولید و در نهایت بررسی محصول نهایی را به عهده دارد، استفاده از سالادهای بسته بندی علاوه بر مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی، به لحاظ بهداشتی و سلامت در اولویت قرار می گیرد. نا گفته پیداست که نشان استاندارد و سیب سبز سلامت که از سوی سازمان غذا و دارو به محصولات اعطا می شود خود تضمینی بر صحت و سلامت محصول است.

کیفیت بسته بندی انواع سالاد نقش مهمی در حفظ ارزش غذایی سالاد وماندگاری آن دارد. همچنین باید توجه داشت، درج تاریخ تولید و انقضا و نیز دمای مناسب نگهداری بر روی محصولات غذایی می تواند تا حد زیادی سبب آسودگی خاطر مصرف کننده نسبت به تازگی ترکیبات آن باشد. بنابراین علاوه بر تاکید صریح ناظران بهداشتی به عرضه کنندگان انواع سالاد مبنی بر استفاده از سالادهای بسته بندی شده صنعتی و دارای نشان استاندارد، انتخاب مصرف کنندگان و استقبال آنها از انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف عامل دیگری در خرید سالادهای بسته بندی شده از کارخانجات معتبر است.

قیمت سالاد مخصوص
قیمت خرید سالادهای بسته بندی در کارخانجات

اماکن مختلف عرضه سالاد، با توجه به نیاز مصرف کنندگان و فضای میزبانی خود، نسبت به ارائه سفارش اقدام می نمایند. بعنوان مثال جهت پذیرایی از کودکان یا جهت سرو انواع سالاد در خطوط هوایی و ریلی معمولا ظروف بخصوص و ترکیبات و وزن سالاد مشمول تغییراتی می شود که بر اساس سفارش دهندگان تولید و عرضه می گردد. بنابراین متغیر های زیر می تواند در قیمت سالاد تاثیر گذار باشد، از این رو می توان از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت خوشه سبز سلامت و نیز شماره های مندرج بر روی این سایت ضمن سفارش، از قیمت، تخفیفات ویژه خرید عمده و سایر آفرهای این شرکت اطلاع حاصل نمود. فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت انواع سالاد شامل:

  • وزن سالاد
  • ترکیبات سالاد
  • استفاده از قالب ها یا ترکیبات سفارشی
  • قیمت روز مواد اولیه
سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات