قیمت روز سالاد سزار یک نفره

چه عواملی سبب می شود که قیمت سالاد سزار  (Caesar salad) یک نفره نوسان داشته و خریداران سعی در بدست آوردن نرخ جدید آن داشته باشند؟ سالاد سزار یک نفره بسته بندی شده در چه وزن هایی تولید می شود؟

قیمت سالاد سزار

تعیین قیمت سالاد سزار (Caesar Salad)

سالاد سزار همانند دیگر هم خانواده های خود سبزیجات و ترکیبات زیادی را شامل می شود. کارخانجات تولید سالاد می بایست مواد اولیه مورد نیاز خود را بصورت روزانه خریداری نمایند تا از تازگی و کیفیت آن اطمینان حاصل شود.
با توجه به این که قیمت سبزیجات در ماه های مختلف سال متفاوت بوده، در نرخ فروش سالاد سزار تاثیر داشته و باید آن را در نظر گرفت. همچنین وجود مرغ، پنیر پارمزان و دیگر اقلام این سالاد مغذی و قیمت روز آنها نیز در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است. البته عده ای با تغییراتی قیمت تمام شده سالاد سزار را پایین می آورند. از جمله این تغییرات می توان استفاده از پنیر چدار به جای پنیر پارمزان، کاهوی سالادی بجای کاهو پیچ و فیله ران مرغ بجای سینه مرغ نام برد.

وزن سالاد یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت سالاد سزار می باشد. وزن این سالاد از ۲۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم متغیر است که بر اساس سفارش مشتریان تولید و بسته بندی می گردد. امروزه از ظروفی که دارای قسمتهای مجزا جهت قرار دادن سس، تکه های نان تست، پروتئین و پنیر می باشد، جهت بسته بندی انواع سالاد سزار استفاده می شود که تا حدودی در قیمت سالاد نقش ایفا می کند. اما در حالت کلی با در نظر گرفتن اینکه سالاد سزار اصل ایتالیایی نیازمند مواد اولیه متفاوت، امکانات گریل و مزه دار کردن نان تست و تهیه سس مخصوص آن است می توان نتیجه گرفت که خرید سالاد سزار بسته بندی شده و آماده مصرف تولید شده در کارخانجات معتبر بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

بهترین سالاد سزار

وزن سالاد سزار (Caesar Salad) یک نفره

با توجه به ترکیبات متعدد سالاد سزار کمترین وزن متداول آن ۲۰۰ گرم و بیشترین آنها ۵۰۰ گرمی است. البته سالاد های سزار اغلب با عنوان سالاد یک نفره به فروش می رسند ولی وزن بالای آن معمولا باعث می شود افراد با توجه به رژیم غذایی خود آن را با دوستان خود شریک شوند. وزن سالاد را مشتریان با توجه به مکان، فضای پذیرایی و میهمانان خود می توانند تعیین کرده و در سفارش خود اعلام نمایند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات