سالاد سزار مجلسی

قیمت سالاد سزار مجلسی و بسته بندی

قیمت سالاد سزار بسته بندی شده یکی از مواردی است که به هنگام خرید و سفارش سالاد مورد نطر قرار می گیرد. به منظور آنکه بتوان انواع سالاد مجلسی سزار را با قیمت مناسب خریداری کرد، باید تولید کننده های حرفه ای آنها را یافت. زیرا این شرکت ها می توانند این سالاد را با بهترین کیفیت و صحیح ترین دستور و طرز تهیه، آماده و تولید نمایند.
برای تهیه سالاد سزار اصل ایتالیایی و سس مخصوص آن، می بایست از دستور العمل خاصی پیروی نمود. این سالاد خوشمزه، امروزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد. آماده سازی این سالاد در منزل نیز امکان پذیر است ولی مستلزم داشتن امکاناتی، جهت گریل کردن مرغ یا میگوی بکار رفته در آن و نیز مزه دار کردن نان تست است. سس این سالاد، نقش مهمی در تعیین مزه نهایی سالاد دارد که هرچقدر به دستور العمل اصل سس سزار نزدیک باشد، حرفه ای تر و خوشمزه تر خواهد بود.

 

سالاد سزار مجلسی

مواد اولیه سالاد سزار (Caesar Salad)

  • کاهو پیچ
  • گوجه گیلاسی
  • مرغ گریل شده
  • نان تست طعم دار
  • کنجد
  • پنیر پارمسان رنده شده
  • سس مخصوص

سالاد سزار مجلسی

کارخانجات تولید سالاد، با در اختیار داشتن تجهیزات کامل و خط تولید سالاد، در زمان کوتاهی، قادر به تولید حجم بالایی از سفارشات انواع سالاد و بویژه سالاد سزار هستند. دسترسی به بهترین مواد اولیه به لحاظ کیفیت و تازگی آن باعث می شود محصول نهایی بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. پنیر موجود در سالاد سزار نیز از جمله مواردی است که باید در تازگی و کیفیت آن دقت شود. استفاده از بخشهای مناسب مرغ، طعم نان تست، روش گریل کردن، تازگی کاهو و گوجه و نیز مزه سس از دیگر مواردی است که کارخانجات تولید سالاد بدان توجه ویژه ای می نمایند. سالاد سزار مجلسی و یا بسته بندی شده با رعایت تمام نکات فوق تهیه و در ظروف شکیلی عرضه می گردد.

 

قیمت سالاد سزار

قیمت سالاد سزار بسته بندی

با توجه به تنوع ترکیبات سالاد سزار و قیمت روز هر یک از مواد اولیه در این سالاد، قیمت آن تعیین می گردد. وزن سالاد، ظرف و روش بسته بندی نیز در قیمت گذاری سالاد، بسیار تاثیر گذار است. در حال حاضر این سالاد در فست فود و رستورانها از رنج قیمتی ده هزار تومان تا سی هزار تومان در نوسان است. البته قیمتی که این کارخانه برای تهیه و عرضه بهترین سالاد سزار خود تعیین کرده که محصول تجربه کارشناسان حرفه ای و تولید شده در مجهز ترین خط تولید سالاد در ایران است، بسیار کمتر بوده و برای تعداد بالا و یا تکرار در خرید توسط فروشگاه ها، بوفه مدارس، بیمارستان، ورزشگاه، رستوران و فست فود ها تخفیفات ویژه ای در نظر دارد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات