مصرف انواع سالاد برای آرامش اعصاب

مصرف انواع سالاد براحتی می تواند سبب ایجاد آرامش اعصاب شود. از آنجاییکه سالاد حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و بصورت تازه مصرف می شود، نقش موثری در ایجاد آرامش ایفا می کند. تازگی و طراوت انواع سبزیجات موجود در سالاد در کنار طعم بی نظیر چاشنی ها و انواع سس، حس بودن در طبیعت را برای فرد ایجاد می کند. این امر می تواند در ایجاد لذت و سرخوشی ناشی از برخورداری از یک غذای سالم نقش بسزایی داشته باشد.

سالاد، جایگزین مناسبی برای برخی وعده های غذایی بویژه شام ، عصرانه و میان وعده است. بطور کلی انواع سالاد بدلیل کاربرد سبزجات در آن حاوی فیبر بالایی است. این فیبرها  نه تنها در جلوگیری از انواع سرطان مفید می باشند بلکه با ایجاد سیری کاذب مانع از پر خوری می شود. آماده ساری سالاد و دسترسی به مواد اولیه مرغوب و تازه آن، شاید سخترین بخش استفاده از سالاد باشد. ولی خرید انواع سالاد آماده که دارای استانداردهای غذایی هستند، خود می تواند نقش مهم دیگری در افزایش رضایتمندی و آرامش ایفا کند.

 

مصرف سالاد

 

آیا مصرف انواع سالاد می تواند سبب لاغری یا چاقی شود

پاسخ به این سوال کاملا بستگی به زمان مصرف سالاد،وزن افراد و چاشنی های آن دارد.

افرادی که دچار اضافه وزن هستند، باید سالاد را ۲۰ دقیقه قبل از غذا و یا لااقل همراه غذا میل کنند. زیرا به پر شدن معده کمک می کند. همچنین به مغز فرصت می دهد که نسبت به سیری واکنش نشان دهد.

افراد لاغر باید سالاد را تا یکی دو ساعت بعد از غذا میل نمایند تا موجب اشتهای بیشتر در آنها شود.

افرادی که دارای اندام متناسب هستند، مجازند که سالاد را در هر زمانی (قبل، همراه یا بعد از غذا ) میل نمایند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات