خرید انواع سالاد

پخش انواع سالاد آماده و بسته بندی شده

پخش انواع سالاد آماده مصرف و سبزیجات تولید و بسته بندی شده در مجهزترین کارخانه تولید سالاد در خاور میانه، در سراسر ایران و صادرات آن به کشورهای روسیه و عراق و کشورهای اروپایی از جمله خدمات این مجموعه است. در راستای افزایش رضایت مندی متقاضیان بازار داخلی و کمک به رونق اقتصادی کشور در عرصه بین الملل بهترین و مرغوب ترین سبزیجات و انواع سالاد در خط تولیدو برنامه توزیع این مجموعه قرار گرفت.

همواره افزایش تقاضا در خصوص هر محصولی سبب ایجاد رقابت و تنوع بین تولید کنندگان و کیفیت محصول می شود. سالاد هم از این قاعده مستثنی نیست. تقاضا و میل افراد جهت تیهه سالاد های آماده مصرف و بسته بندی شده بویژه سالاد هایی که در کارخانجات معتبر بهداشتی تولید و عرضه می گردند، سبب ایجاد تنوعی بی نظیر در تهیه انواع سالاد های ایرانی و خارجی و بسته بندی آنها گردیده است. بطوریکه دیگر نیازی نیست که برای خوردن سالادی خاص و سس منحصر بفرد آن به رستوران خاصی برویم. می توان با خرید از فروشگاههای عرضه محصولات غذایی از تنوع سالاد و سبزیجات آماده مصرف در فضای دلپذیر خانه لذت برد و سالاد بار حرفه ای خود را بدون صرف کمترین هزینه و زمان در هر کجا که بخواهیم داشته باشیم.

بسیاری از کارخانجات تولید سالاد با داشتن فروشگاه آنلاین یا پخش در سراسر کشور و حتی صادرات به کشورهای همجوار، انواع مختلفی از سالاد های آماده که شامل سالاد فصل، سالاد کلم، سالاد شیرازی، سالاد سزار، سالاد ذرت، سالاد یونانی، سالاد اسفناج و بسیاری دیگر از آنها است را در خط تولید و عرضه خود دارند و براحتی میتوان با آنها در تماس بوده و از خدماتشان بهرمند شد. اما نکات حایز اهمیتی در انتخاب برند خاصی از این قبیل محصولات وجود دارد که باید به آنها توجه نمود.

 

انواع سالاد آماده مصرف

مهمترین نکات در انتخاب برند سالاد های آماده مصرف

  • محصول کارخانجات تولید سالاد دارای مجوز تولید و بهره برداری باشد.
  • نام و نشانی کارخانه و راههای ارتباط با کارخانه بر روی بسته بندی محصول درج شده باشد.
  • خط تولید و دستگاههای کارخانه مجهز به فناوری روز دنیا در زمینه تولید محصولات تازه مثل سالاد و سبزیجات باشد.
  • بسته بندی محصول حتما از نوع سیل وکیوم و با تزریق اتمسفر اصلاح شده جهت افزایش ماندگاری و حفظ ویتامین های موجود در آن صورت پذیرد.
  • کلیه علایم تائید سلامت و بهداشتی را از سازمانهای مربوطه کسب کرده باشد.
  • کیفیت محصول و بسته بندی در حد رقابت در عرصه بین المللی باشد.
  • دارای جدول ارزش غذایی و وزن محصول باشد.
  • دارای برچسب تاریخ تولید و انقضا باشد.
  • شرایط و دمای مناسب جهت نگهداری بر روی آن درج شده باشد.

 

شرکت پخش انواع سالاد آماده مصرف

جهت پخش این قبیل محصولات توجه به رعایت دمای مناسب جهت حفظ طراوت محصول دارای اهمیت فوق العاده است. همینطور مدت ماندگاری این قبیل محصولات بدلیل اینکه به مرور رطوبت و آب میان بافتی خود را از دست می دهند کوتاه است. از این رو شرکت های پخش می بایست با بهرمندی از برنامه های نوین بازاریابی و فروش در کوتاهترین زمان ممکن محصولات را به دست مشتریان و متقاضیان برسانند. مجهز بودن این قبیل شرکتها به سردخانه هایی با قابلیت تنظیم دما هم برای ماشین های توزیع و هم در محل شرکت ضروری است.

این مجموعه با در نظر گرفتن اهمیت مواردی که در خصوص تولید و پخش محصولات تازه و بخصوص انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف و بسته بندی شده در بازار ایران و بین الملل مطرح است، اقدام به تولید، پخش و صادرات محصولات خود نموده و توانسته است گام موثری در جهت رونق اقتصادی کشور بردارد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات