پخش عمده سالاد مخصوص

پخش عمده سالاد تکنفره و دیسی در بالاترین تنوع ترکیبات و وزن، دارای نشان استاندارد و مناسب ترین کیفیت و قیمت از جمله خدماتی است که شرکت خوشه سبز سلامت در کنار تولید سالاد های بسته بندی و انواع سبزیجات آماده مصرف ارائه می نماید.

 

پخش عمده سالاد

سفارش تولید سالاد مخصوص

سالاد ها هر یک دارای دستورالعمل و رسپی مخصوص به خود هستند. میزان نوع و ترکیبات آنها با توجه به هماهنگی مزه ها و جهت تکمیل ارزش غذایی سالاد کارشناسی شده و تعیین می گردد. در این بین فرهنگ غذایی بومی هر شهر یا کشوری نیز می تواند در کنار فراوانی سبزیجات و سایر مخلفات موجود در آن منطقه در انتخاب اقلام سالاد تاثیر گذار باشد. لیکن تبادل فرهنگ غذایی و دسترسی آسان تر برخی کارخانجات تولید سالاد و سبزی به سبزیجات مربوط به اقلیم خاصی، سبب افزایش تقاضا جهت تولید سالادهای مخصوص شده است. لیکن همانگونه که بیان شد تمامی واحد های تولیدی امکان پذیرش چنین سفارشاتی را ندارند. دسته بندی زیر در مورد اطلاق عنوان “مخصوص” به برخی سالاد ها، درک این موضوع را که چرا برخی کارخانجات با وجود تولید انواع مختلفی از سالاد، از پذیرفتن سفارشات خاص،  اجتناب می نمایند را راحت تر می کند.

  • افزودن یا کاستن اقلام اصلی سالاد (تغییر رسپی اصلی سالاد و ایجاد تنوع در آن)
  • استفاده از دستورالعمل سفارشی در مورد تولید سالاد جدید
  • استفاده از قالب و ظروف بسته بندی سفارشی
  • استفاده از سبزیجات و اقلام وارداتی و خارجی در سالاد مانند کینوا در سالاد تایلندی
  • بکارگیری سبزیجات کمیاب یا سبزیجات گلخانه ای با شرایط پرورش خاص

 

پخش عمده سالاد

تولید و پخش عمده انواع سالاد

این شرکت با در اختیار داشتن بزرگترین و مجهز ترین کارخانه تولید سالاد و سبزی در ایران، قادر به تولید انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف می باشد. محصولات این شرکت همگی دارای مجوز تولید و علامت استاندارد هستند. کاهو، کلم و هویج خرد یا سورت شده، سبزی خوردن، سبزیجات خرد و یا دسته بندی شده و بسیاری دیگر از محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسد. بالاترین تولید روزانه انواع سالاد و سبزی در این کارخانه، سبب شده تا این شرکت بتواند براحتی پاسخگوی تقاضای خرید عمده مشتریان خود باشد.شرکت خوشه سبز سلامت، با دراختیار داشتن واحد پخش پویا و نمایندگان فعال در سراسر کشور، محصولات خود را با رعایت زنجیره سرما عرضه می دارد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات