اخذ نمایندگی فروش سالاد ذرت بسته بندی

نمایندگی فروش سالاد ذرت و سایر انواع سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده و سبزیجات تازه بزرگترین و مجهز ترین کارخانه تولید سالاد در ایران، به افراد و شرکت های پخش واجد شرایط در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور واگذار می گردد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر می توان با شماره های مندرج بر روی سایت تماس حاصل نمود.

 

نمایندگی فروش سالاد

سالاد ذرت آماده مصرف

یکی از انواع سالاد که می توان آن را بعنوان میان وعده و حتی غذای اصلی استفاده نمود، سالاد ذرت است. ارزش غذایی سالاد ذرت، این سالاد را بعنوان یکی از سالم ترین میان وعده ها در بوفه مدارس قرار داده است. استفاده از ذرت شیرین مرغوب بخار پز شده، نقش اصلی در کیفیت و طعم این سالاد دارد. دستورات مختلفی برای تهیه سالاد ذرت وجود دارد.

ذرت یکی از غلاتی است که می تواند در کنار بسیاری از سبزیجات قرار گرفته و در ترکیب بسیاری از انواع سالاد مورد مصرف قرار گیرد. اما آنچه از سالاد ذرت انتظار می رود این است که ذرت در آن نقش اصلی داشته و بهمراه ادویه و سبزیجات معطر و سس مخصوص سرو شود. گاهی در کنار ذرت بخارپز شده از ترکیباتی مانند: مکعب های کوچکی از سیب زمینی آبپز، نخود فرنگی، کالباس، قارچ یا هویج ریز خرد شده آبپز استفاده می کنند. افزودن یا کاستن این موارد به سالاد ذرت بر اساس ذائقه افراد انجام می شود. برخی کارخانجات تولید سالاد، سالاد ذرت را نیز در کنار سالادهای بسته بندی شده و آماده مصرف در لیست محصولات خود قرار داده اند. این سالاد اغلب بصورت تکنفره در وزن های مختلفی تولید و عرضه می گردد.

 

اخذ نمایندگی سالاد

همکاری و ارائه نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات آماده مصرف

شرکت خوشه سبز سلامت، دارنده بزرگترین و مجهز ترین خطوط تولید سالاد و سبزیجات در ایران، با بالاترین ظرفیت تولید روزانه و با در اختیار داشتن زمین های کشاورزی و آبیاری توسط آب چاه و نیز سیستم توزیع منسجم و صحیح (با حفظ زنجیره سرما و استفاده از ماشین های یخچال دار) در سراسر کشور و فعالیت موفق در زمینه صادرات، با تولید، ارائه و تامین محصولاتی مانند انواع سبزیجات و صیفی جات تازه ایرانی، سبزیجات تازه خارجی، انواع سالاد آماده مصرف می باشد.

این شرکت  با دارا بودن سیستم مدرن بسته بندی و بهداشتی و دارای گواهی سیب سلامت و گواهی محصول سالم، آماده همکاری با کلیه رستوران ها، فست فودها، کترینگ های برگزاری تشریفات، شرکتها، خطوط حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی، صادرات به کشورهای اروپایی، عراق، حوزه خلیج فارس و روسیه است. لازم به دکر است که این محصولات همگی دارای برترین کیفیت بوده و با مناسب ترین روش ضد عفونی و بسته بندی، بصورت سورت شده و با کیفیت سوپر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین با توجه به گستردگی تقاضا، این شرکت جهت ارائه هر چه سریعتر و با کیفیت تر محصولات خود اقدام به پذیرش نمایندگی می نماید. جهت اخذ نمایندگی و اطلاع از شرایط آن می توانید با شماره های مندرج در این سایت تماس حاصل نمایید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات