اعطای نمایندگی فروش سبزی بسته بندی و سورت شده

اعطای نمایندگی فروش سبزی ایرانی و خارجی و انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف توسط بزرگترین مرجع تولید و فروش انواع سالاد و سبزیجات در ایران حائز چه شرایطی است؟ آیا می توان در هر شهر بیش از چند نماینده فروش داشت؟

 

اعطای نمایندگی فروش

حوزه فعالیت شرکت خوشه سبز سلامت

شرکت خوشه سبز سلامت به پشتوانه سالها تلاش بی وقفه در زمینه تحقیقات و مدیریت تولید و فروش انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی و سورت شده، توانسته است سهم زیادی از بازار داخلی و خارجی را از آن خود نماید. مطالعه و تحقیق پیرامون کشت و آبیاری سبزیجات در مزارع زیر کشت و نظارت این کارخانه، بکارگیری آخرین روشها و تجهیزات مکانیزه در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی، برخورداری از خطوط تولید مجهز به ماشین آلات صنعتی و پیشرفته تمام اتوماتیک و نیز استفاده از نیروهای کارآمد و خبره سبب شده تا محصول نهایی کاملا در رقابت با همتایان خود گوی سبقت را در سطح بین المللی از آن خود نماید.

 

اعطای نمایندگی فروش سبزیجات

تعیین سقف تولید و رابطه آن با فروش

این شرکت با در اختیار داشتن بزرگترین خطوط تولید و بالاترین میزان پرسنل در کارخانه ای به وسعت چندین هکتار قادر به تولید روزانه بالاترین حجم از سالاد و سبزیجات بسته بندی می باشد. از این رو براحتی می تواند سفارش های مشتریان خود را از سراسر ایران پذیرفته و نسبت به صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه، عراق و کشورهای اروپایی داشته باشد. رزومه درخشان این شرکت در خصوص صادرات مداوم به این کشورها و رضایت مشتریان داخلی گواه مناسبی بر این ادعا است.

 

اعطای نمایندگی فروش سبزیجات

شرایط اعطای نمایندگی فروش سبزیجات بسته بندی

در راستای تقاضای فراوان متقاضیان و گسترش بازار هدف و نیز ارائه خدمات بهتر این شرکت در نظر دارد، در شهر های مختلف ایران و حتی در کشورهای دیگر اقدام به واگذاری نمایندگی فروش محصولات خود نماید. در شهر های بزرگ تعداد نمایندگان می تواند بر حسب مناطق شهرداری تعیین و اقدام به فعالیت نمایند. اخذ نمایندگی نیازمند حصول شرایطی است که حضورا و در قالب قرارداد کتبی به سمع و نظر نمایندگان خواهد رسید. اما از مهمترین فاکتورهای داشتن نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات روحیه همکاری و انگیزه بالای کاری است.

از آنجاییکه این محصول نقش مهمی در تامین سلامت افراد دارد، تعهد به اهداف این شرکت که همانا ارتقای کیفیت سلامت سبد غذایی خانوار و  ارائه خدمات شایسته است باید مد نظر قرار گیرد. متقاضیان می توانند ضمن برقراری ارتباط با شماره های مندرج در این سایت جهت دعوت حضوری در نوبت قرار گرفته و در صورت احراز شرایط اعلام شده بعنوان عضوی از این خانواده بزرگ مشغول به فعالیت شوند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات