تهیه سالاد کلم

تهیه بهترین سالاد کلم با سس مخصوص

تهیه بهترین سالاد کلم، مستلزم استفاده از کلم تازه و یکدست خرد کردن آن است. ترکیب این سبزی مغذی با مواد دلخواه دیگری مانند هویج، کشمش و کالباس پایان کار نیست. سس این سالاد و استفاده از چاشنی های معطر وجه تمایز بهترین سالاد کلم خواهد بود که می توان آنرا در بسته بندی های تکنفره آماده مصرف این شرکت با قیمت مناسب تهیه نمود.

 

تهیه بهترین سالاد کلم

اهمیت سس در سالاد کلم

بهتر است کلم بدلیل برخورداری از رایحه و طعم خاصی که دارد، بهمراه سس و چاشنی های مخصوصی صرف شود. مرینیت شدن کلم و قرار دادن آن در چنین سسی می تواند طعم دلپذیری در آن ایجاد کند. نکته حایز اهمیت در این میان، مدت زمان باقی ماندن ترکیبات این سالاد در سس می باشد. چرا که سبزیجات موجود در آن با گذشت زمان تردی و بافت خود را از دست می دهند. همچنین گاز خارج شده از کلم می تواند سبب ایجاد رایحه ای ناخوشایند نموده و چنانچه در ظروف بسته بندی و آماده مصرف خریداری شده باشند، ظرف باد خواهد کرد. از این رو بخصوص هنگام خرید سالاد کلم  آماده مصرف و بسته بندی شده می بایست به تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری مندرج بر روی بسته بندی این سالاد توجه داشت.

سس سالاد کلم می تواند کم چرب و بصورت رژیمی تهیه شود. طعم سس می بایست مکمل طعم های دیگری ترکیبات این سالاد باشد. به همین دلیل استفاده از سس هایی با طعم غالب مورد پسند نیست. استفاده از سبزیجات و چاشنی های معطر که هماهنگی با ترکیبات سالاد کلم داشته باشد نیز از دیگر ویژگی های سس این سالاد محسوب می شود.

 

تهیه بهترین سالاد کلم

عوامل موثر در بالا بردن ارزش غذایی سالاد کلم

آیا ارزش غذایی سالاد کلم را علیرغم تعدد کم اقلام مورد مصرف می دانید. کلم منبع عالی از آنتی اکسیدان، فیبر، ویتامین C، ویتامین B1، B5، B6، کلسیم، منیزیم، اسید فولیک و مس است. کالری و چربی کم این سبزی سبب شده تا از آن در انواع سالاد ها و غذاهای رژیمی استفاده نماییم. از این رو بهتر است که جهت حفظ خواص ارزشمند این سبزی به نکات زیر توجه نمود:

  • شستشو و ضد عفونی صحیح برگهای کلم
  • استفاده از سس و چاشنی های مناسب و کم چرب
  • استفاده از سبزیجات تازه و مرغوب
  • خرید سالاد آماده از کارخانجات معتبر دارای نشان استاندارد
  • توجه به تاریخ تولید و زمان و دمای مناسب نگهداری

تهیه بهترین سالاد کلم

 

تهیه بهترین سالاد کلم بسته بندی شده تکنفره

با خرید سالاد آماده مصرف و بسته بندی از شرکت خوشه سبز سلامت، می توان علاوع بر تامین اعتماد به محصول و افزایش سلامتی، از قیمت مناسب و ارائه سفارش آسان و خدمات ارسال نیز بهرمند شوید. کارشناسان فروش این مجموعه در طول مدت روز آماده پاسخگویی و اخذ سفارشات هستند. تولید در این کارخانه با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات کاملا مکانیزه و با نظارت کارشناسان تغذیه و کنترل کیفی انجام خواهد شد. بهرمندی از مواد و سبزیجات درجه یک و ممتاز و نیز سرآشپز های حرفه ای طعم و تنوع انواع سالاد و بویژه سالاد کلم را متمایز نموده است.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات