تولید بهترین سالاد سبزیجات یونانی

تولید بهترین سالاد یونانی با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و طرز تهیه سس و سالاد یونانی بر اساس دستورالعمل بین المللی، بسته بندی وکیوم شده در ظروف شکیل، با امکان قرار دادن اقلام مختلف سالاد بصورت مجزا، تولید شده در مجهز ترین کارخانه تولید سالاد سفارش می پذیرد.

سالاد یونانی در دسته انواع سلاد های رژیمی و خارجی قرار دارد که بر اساس دستور العمل بخصوصی تهیه و تولید می شود. سس این سالاد با توجه به ترکیبات آن کارشناسی و تهیه شده که طعم نهایی سالاد در کنار این سس، می تواند تجربه خوردن این سالاد خوشمزه در بهترین رستورانهای بین الملی را تداعی نماید.

روش تولید بهترین سالاد یونانی

سالاد یونانی دارای اقلام و ترکیبات زیادی است. طعم اصلی سالاد یونانی با انتخاب سبزیجات و سس آن  ایجاد می شود.این سالاد در روش های متفاوت تولید و آماده سازی مواد اولیه و سس طعم های متفاوتی را ایجاد می کند. لیکن دستور العمل و طرز تهیه اصلی آن با ترکیبات و اقلام زیر تولید می شود.

  • کاهو فرانسوی
  • پنیر فتا
  • خیار
  • گوجه گیلاسی و یا گوجه خشک
  • زیتون

تولید بهترین سالاد یونانی

بهترین سالاد یونانی

شرکت هایی که در زمینه تولید انواع سالاد فعالیت دارند، باید به منظور رفع تقاضای مشتریان خود تنوع زیادی را رعایت کرده و همه محصولات خود را با کیفیت عالی به بازار عرضه دارند. هر چقدر در انتخاب مواد اولیه سلادها دقت بیشتری شود، قطعا می توانند فروش بیشتری داشته باشند.
یکی از سالاد هایی که شرکت ها عرضه داشته و توانسته اند کمک زیادی به  انتخاب سالاد از سوی مصرف کننده ها  با رژیم غذایی متفاوت نماید، سالاد سبزیجاد یونانی است. همانطور که اشاره شد بکار گیری سبزیجات درجه یک و تازه در این نوع سالاد بسیار مهم است.

از جمله اماکنی که فروش این سالاد در آن با استقبال فراوانی مواجه است، فست فود ها می باشند. سالها است که افراد تنها برای میل کردن غذاهای فست فودی به چنین اماکنی مراجعه نمی کنند. حتی انتخاب محل فست فود، اغلب بر اساس منوی سالاد آنها انجام می شود. از این رو ایجاد تنوع در فهرست سالاد، می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در جلب نظر و رضایت مشتریان باشد. توجه به کیفیت سالاد علاوه بر تنوع عامل مهمی دیگری در انتخاب سالاد بعنوان پیش غذا و حتی غذای اصلی است. نوع بسته بندی و انتخاب ظرف در کنار کیفیت مرغوب مواد اولیه و تازگی آن قابل ملاحظه می باشد.

سالاد یونانی بسته بندی شده را می توان در وزن های متفاوت ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ گرمی سفارش داد. قیمت انواع سالاد آماده مصرف در این کارخانه در کنار کیفیت بالای آن سبب ارائه سفارش از اقصی نقاط ایران شده است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات